Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erwëgen stV. (61 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Vät 20160 tunt./ Maria, ir swester, pflac/ Daz sie sich aller dinge erwac / Unde Cristo in sine ougen sach,/ Als ires herzen
Vät 20174 stille saz/ Unde ir gemaches wolde pflegen./ Maria hete sich irwegen/ Daz si die lute reden liez,/ Mit nihte ir worte
Vät 34360 wort vor leide erlac,/ Dar an er ouch die vrowe erwac./ Sie hub in uf und sprach:/ ‘O we mir druftigen,
Vät 36092 site./ __Diz bestunt vil manigen tac./ Pelagius sich vil gar erwac,/ Swaz man da an im getet,/ Er sprach zu Gote
WhvÖst 5333 daz mich noch kainr slůc,/ ich han des lebens mich bewegen./ scholt ich strites gein iu pflegen,/ iwer ainer liez mich
WhvÖst 5349 niht wider iwer siten,/ da von han ich mich sin erwegen.’/ zehant do wart der junge degen/ gebunden als ein valscher
WhvÖst 8841 gůte/ sah man werben mængelich:/ Wildehelm het sich/ varndes gůtes erwegen,/ sin hertz anders gůtes pflegen/ wolt niht denne Aglyen./ doch
WhvÖst 9805 bin;/ mins hertzen lip, der sele sin/ haben lebens sich erwegen,/ sit si niht andrer liebe pflegen/ denne wie si dich
WhvÖst 13795 ez lebt doch der er wolt sich/ jener vræuden dort erwegen,/ sch#;eolt er ymmer dirre pflegen./ so wunneclich was ir gestalt,/
WhvÖst 17214 gerich/ rehtes me denne gnaden pflegen,/ so m#;eust wir uns erwegen/ seln und libes:/ sus, herre Got, hie schribes/ den cristen
WhvÖst 18468 so we tůt,/ ich w#;eolt e vater und můter mich/ erwegen und Österrich/ e ich dich haben liez ein lait./ ich

Ergebnis-Seite: << 1 2
Seite drucken