Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erværen swV. (83 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 237, 15 komen und des konig Artus lút, und wurden ußermaßen sere erfert, als es kein wunder was; und der konig mit den
Lanc 243, 32 großer dann die ander’, sprach er. Der konig wart sere erfert und sprach das er des sin bicht nit gethan $t
Lanc 244, 5 sprach er zu dem guten manne, ‘ich bin fast sere erfert das mir myn volck also sere ab get und mir
Lanc 251, 7 urlob und furen hienweg. Der konig was beide, fro und erfert; er was fro umb das er fried hett, und ervert
Lanc 251, 7 erfert; er was fro umb das er fried hett, und ervert das Galahut $t den guten ritter solt haben in syner
Lanc 251, 12 ist fast gut’, sprach der konig, ‘ich bin aber ser erfert des das sich Galahot berúmet hat das er den guten
Lanc 255, 24 funde yne. Des eydes wurden alle myns herren Gawans gesellen erfert, und dem konig was leit das er also gesworn $t
Lanc 262, 15 hett wo er die großen krafft neme, und Galahotes lút erferten sich gar sere. Der konig reit zu mym herren Gawan
Lanc 271, 26 erwert han, dann der schwarcz ritter mit synen großen theten erfert alle syn fynde und bracht sie darzu das sin nymand
Lanc 274, 10 möcht das er des tages tet, und alle syn fynde erferten sichs. Also det er biß in die nacht, das nye
Lanc 294, 4 dick gehort hett, und bekant sie. Des wart er sere erfert und wart so unfro das er ein wort nicht gesprechen
Lanc 296, 25 yn vil gern.’ Des wart der ritter ußermaßen fro und erfert sichs darzu so sere das er mit großen pinen sprach
Lanc 300, 11 darnach Lancelotes geberde allesament und wie er vor ir so erfert were das er kam kund gesprechen. Darnach begund sie Galahoten
Lanc 307, 10 zu yn und sagt es yn. Sie waren ußermaßen sere erfert und stunden lang und bedachten sich. Da sprach myn herre
Lanc 339, 2 mit mym urlob!’ $t Und der geczwerg wart so sere erfert das er nehelich vor ir darnyder was gevallen in onmacht.
Lanc 370, 34 heben und funden yn dot. Des wurden sie so sere erfert das sie nit wústen @@s@was sie solten beginnen, und begunden
Lanc 431, 20 dot mit dem spieß. Da wurden die andern so sere erfert das ir keyner zu im getorst komen. Da er das
Lucid 1, 17 wiſtůmeſ uil,/ daʒ er uʒ den bůchen nith lithe wirt erveret,/ wil er gedenken, waʒ in lucidarius habe geleret./ Got, der
MarlbRh 89, 33 dere lif sich got besloʒ,/ dat mine ougen sich m#;euʒen erveren,/ als ich si an dich beginnen keren./ //Dit enis n#;eit
MarlbRh 103, 35 dat mich n#;eiman bit sin worden,/ noch schemd, noch vort erveren kunde;/ d#;ei minn$’ so ser min herze wunde./ mich$’n bewegd
MarlbRh 105, 1 gewonheit,/ d#;ei bit den l#;iuden wider mich streit./ //N#;eit $’n erverd mich ouch de vlůch,/ damit mir droude Moyses bůch,/ wand
MinneR_240 116 rat, es do kam./ nam das din mut uff myn erfern,/ enbern will ich sin hin fur me./ stee, schrit,/ ryt
MinneR_481 42 ich suchten ir wiessen hende tzairt/ so sere das sy erveret wairt./ erschreckentlich si sprach zu mer:/ ‘nu sagent an, vront,
MinneR_64 35 leydt,/ wat mich ervrauwet, dat is eme leyt,/ was mich ervairt, das ist eme hais./ Mynne, daz weistu, niemans bais./ live
Ottok 32459 listiclich/ frâgen nâch solhen mæren,/ an den er in möht erværen,/ ob er daran seit/ lug oder die wârheit./ die herren
RvEBarl 12704 gemüete sîn/ sô dicke an dir beswæret,/ daz dû hâst erværet/ an ungemüete sînen muot,/ daz ist vil übel und niht
RvEWchr 7670 hiez/ und heinlich in ir secke stiez,/ das si damit irveret/ niht wurdin noh besweret/ mit decheinir schulde/ gein des lant
UvZLanz 129 gar ersluogen,/ wan si riwic herze truogen./ //Der künic wart erværet./ dô wart diz wort bewæret:/ er belîbet dicke sigelôs,/ swer
UvZLanz 2864 begunde wider strîchen/ Diepalt mit sînen mæren./ ern mohte niht erværen/ sînen herren vermeʒʒen,/ wan er was ûf geseʒʒen,/ dô in
Vät 4465 wol geseten.»/ __Do sie diz gesprochen heten/ Und wolden sus irveren/ Den armen ruweseren,/ Der da mit hoffenunge lac,/ Idoch er
Vät 24232 in sinem bistum./ Der bischof wart besweret/ Und vil sere irveret/ Vor sine undertane./ Er vorhte in sinem wane/ Daz der
Vät 31874 im zu tune tochte,/ Wart sere hie besweret/ Und gruwelich erveret/ Kegen disem renen degene,/ Der mit Gotes segene/ So hertelichen
Vät 31894 erdacht new swindichait,/ Wie er in beswärt/ Und ettwas an ervärt./ __In einer nacht ez geschach/ Daz Abraham zu Gote sprach

Ergebnis-Seite: << 1 2
Seite drucken