Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

roufen swV. (125 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 614, 22 die jungfrauwen behalten solt, oder er must darumb sterben. Er raufft das schwert und wolt Lancelot slagen. Da begreiff yn der
Lanc 625, 17 roß und ließ gewerden und kerte dem ritter zu mit geraufftem schwert. Der ritter was starck und groß und kunt gnůg
Lanc 629, 24 sere eistlich gebarende. Das erforcht er sich aber nit, er raufft zuhant das schwert da er uff das lant kam, und
Lanc 633, 22 der schultern bliben stecken. Er stunt von dem roß und raufft das schwert, und die konigin was allewege vor sinen augen.
Lanc 633, 23 konigin was allewege vor sinen augen. Meleagant sprang uff und rauffte das tr#;vunzun ußer siner schultern. Da raufft er das schwert
Lanc 633, 24 sprang uff und rauffte das tr#;vunzun ußer siner schultern. Da raufft er das schwert und warff den schilt uff das heubt.
Lanc 641, 5 wunde uff und begunde sere bluten. Lancelot sprang uff und raufft das schwert und ging zu Meleagant, der von der onmacht
Lanc 641, 6 ging zu Meleagant, der von der onmacht bekomen was; er raufft auch sin schwert und wert sich so allermeist er mocht.
Mechth 7: 7, 46 mir. Owe, wie vol valscheit duchte mich das sin! Do r#;vofte er sin h#;vobet und sprang zornelichen hine. VIII. Wie ein
Parz 1,26 dirre trüebe lîhte schîn:/ er machet kurze fröude alwâr./ wer roufet mich dâ nie kein hâr/ gewuohs, inne an mîner hant?/
Parz 118,9 schal von sange ê was sô grôz,/ sô weinder unde roufte sich,/ an sîn hâr kêrt er gerich./ sîn lîp was
Parz 126,28 sol mîn kint/ ob sîme liehten lîbe tragn./ wirt er geroufet unt geslagn,/ sô kumt er mir her wider wol."/ ôwê
Parz 576,3 an sîn ende./ diu maget mit ir hende/ des zobels roufte und habt in dar/ für sîne nasen: dô nam si
Rol 7523 in allen ertrichen,/ noch newirt niemir mere.’/ fursten die herren/ rouften sich selben harte./ bi hare unt bi barte/ liden si
Roth 1725 danc neme./ Sie sin ime alle gezeme./ Armen vnde riche./ Her rofit sie vreisliche./ Mir is lieb daz ich so vro inran./
Roth 1768 dankete eme der herre./ Ettelicher forte fere./ Her wurde des rovfens geclagit./ Mit vil grozen bulslagen./ Ob der helit kone./ vf
StrKD 58,II 286 ende kumen.#.’/ er vienc den pfaffen bi dem har/ unde rouft in ungewar./ sin rucke wart also ze slagen,/ daz er
UvZLanz 3630 gesprach./ die kupfen er im abe stroufte./ Mâbûʒ in dô roufte/ und warf in bî dem hâre nider/ von dem rosse,
UvZLanz 6895 eʒ ist ein wârheit, niht ein lüge,/ daʒ er sich roufte unde brach./ dô er Lanzeleten sach/ und ander sîne gesellen,/
Wig 4895 / daz bluot d%..arunder geloufen; / mit slegen und mit roufen / hêt si ir lîp verderbet / und vil nâch
Wig 4941 erbeizte von dem orse nider. / diu vrouwe begund%..e sich roufen wider, / ir kleit zerren alsam ê. / der rîter
Wig 7775 / si liefen ûf den palas / schrîunde owê, und rouften sich; / ir klage diu was jæmerlich / umb ir
Wig 9802 scham / ûf den sal geloufen. / der begunde sich roufen / und gebâren jæmerlîche, / wand er was jâmers rîche.
WüP 7b, 10 bezzerunge tůn, als hie vor gescriben ist. //Swer den andern roufet oder stozet, oder wie er in slehet ane wunden, der
WüP 7e, 5 naher bi drin milen ze kůmene. //Swer den anderen nachtes roufet oder stozet, oder wie er ine slehet ane wunden, der

Ergebnis-Seite: << 1 2 3
Seite drucken