Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

lantvürste swM. (5 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

RvEAlex 11533 man./ hât mich der künec Dârîus/ werder denne Mâzêus/ sîn lantvürste an wirde sî,/ dêswâr dâ enist niht wunders bî./ ich
RvEAlex 15171 daz helfen wir dir enden./ dû solt her besenden/ die lantvürsten, dêst mîn rât,/ an den diz künecrîche stât,/ und lâ
RvEWh 14352 mich dunken gut,/ Und bin es herzeclichen vro.’/ /Nach den lantfúrsten sant er da/ Und sait in gar diu m#;eare/ Wie
RvEWh 15296 er botten sa zehant./ Die kament rilichen dar,/ Alle die lantfúrsten gar/ Von Engellant die waren da./ Si bat der alte
Tr 15326 sînem wîbe Îsolde./ //Nu Marke an daz concîlje gesaz,/ sînen lantvürsten clageter daz,/ wie er beswæret wære/ mit disem lastermære,/ und
Seite drucken