Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

kust stF. (6 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

EnikWchr 8010 tet er durch der liut genust,/ wan er hêt bôse kust./ dar nâch im gar wê geschach,/ und daz di liut
HvFreibTr 3820 an im, war umbe daz sî:/ ist dâ icht valscher kuste bî,/ ez gildet mir Tristandes leben,/ des wil ich dir
Tr 6673 alle viere/ als einem wilden tiere;/ ouch was ez kürlîcher kust:/ hin vor dem satel und vor der brust/ dâ stuont
UvZLanz 1336 sældehafter lîp/ ist blôʒ vor âküste./ er ist nâch mîner küste/ ein der vorderste man,/ des ich ie künde gewan./ im
UvZLanz 1805 den helflôsen degen,/ der nu lange ist gelegen/ in verdroʒʒenlîcher küste./ weiʒgot sîner vlüste/ solten sich guote liute clagen./ doch wil
Volmar 1006 lâzen vrî/ über al die kristenheit./ wan er hât sîn kust an si geleit/ daz vil manegem künne/ si geben grôze
Seite drucken