Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

corrigieren swV. (6 Belege) Lexer Findeb.  

MinneR_481 770 man des bochstabis nit enger/ zu keyme duetschen worte,/ er corrigiert doch die orte/ an dem selben hi und da./ das
MinneR_481 773 x si wisen sal die sla/ das sy alle dinck corrigieren./ wol mach eyme ritter zieren/ don onderscheit des heiles gan/
Tauler 350,30 mensche sich nu kert in sin redelicheit, die berichtet und corrigiert alle die nidersten, und betwinget die nidersten, und alle die
WhvÖst 2446 main der wisen witze,/ die mich mit iren zieren/ sinnen corrigieren,/ daz ich vor scham iht blaiche!/ nu grif ich und
WhvÖst 3278 so stark von helfenbaine/ ist an mir geordiniert:/ swes můt gecorrigiert/ ist vor allem wandel,/ der ist wiz alsam ein mandel;/
WhvÖst 6998 vræud ellenden,/ dem stæten und dem zieren?/ doch wil ich corrigieren/ den brief daz er iht væle,/ sit liebe mich niht
Seite drucken