Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

corneol (5 Belege)  

BdN 431, 7 gestalt in etleich edel stain und allermaist in die, die corneoli haizent, und daz graben was sô gar behent, daz kain
BdN 439, 11 stain, iedoch ist er niht sô gar läuhtent sam der corneol. der stain hât ästel sam ain hirzhorn oder sam ains
BdN 442, 2 stain ist dick gar scharpf an ainer seiten. //VON DEM CORNEOL. /Corneolus ist ain rôter stain, aber er ist ainer tunklen
BdN 442, 3 ist dick gar scharpf an ainer seiten. //VON DEM CORNEOL. /Corneolus ist ain rôter stain, aber er ist ainer tunklen rœten,
BdN 461, 25 sardius gegenwertich ist, und spricht diu glôs, daz sardius und corneolus %/ain stain sein. Der stain bedäutt die volkomen stætikait der
Seite drucken