Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

kolbenslac stM. (7 Belege) Lexer Findeb.  

EnikFb 2871 daz velt/ und hiet im gegeben widergelt./ mit manigen starken kolbenslegen/ hiet ich im den solt gegeben./ ich wart sîn leider
EnikFb 3464 flugen./ do begunden si den strît wegen/ mit manigen grôzen kolbenslegen,/ alsô daz ir beider bluot/ ze tal durch die ringe
EnikFb 3477 schîn,/ alsô was im daz houbet sîn/ betœret von den kolbenslegen;/ iedoch begunde er daz houbet wegen/ lützel und swærlîchen;/ er
EnikWchr 9530 des süll wir beid strît wegen/ mit swerten und mit kolbenslegen.’/ der bot reit balde dan,/ dâ er Saulen vant stân./
HvNstAp 7642 Mit gantzer krafft er es wag,/ Und gab im ainen kolben slag,/ Das er sein selber vergaß/ Und kam doch gesaß./ Das
HvNstAp 7719 stercker dan er ware/ Da im der Wulgar/ Den ungefugen kolben schlag/ Hinten auff das haupt wag./ Lenger sy da nicht enpitten./
Ottok 11969 wie er geheizen wære,/ der den Merenbergære/ tôte mit dem kolbenslag;/ doch ist guot, daz ichz verdag,/ wand er lebt noch
Seite drucken