Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

karrære stM. (3 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Seuse 385,24 ich bin nit sin minner. Mich dunket, ich sie sin karrer und var ufgeschúrzet durch die lachen, wie ich dú menschen
Seuse 467,32 ich bin nút sin minner. Mich dunket, ich si sin karrer und watte mit den grossen schůhen uffgeschúrtzet durch daz ror,
SM:Had 17: 2, 2 uns zuo dien $s ouch wol gelîchen,/ swele echt stæte karrer sint:/ der nôt ist ouch wunder./ Sî mun nicht geflien,
Seite drucken