Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

kamp stM. (19 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BdN 198, 5 spricht. daz ist gar ain schœner vogel und hât niht kamps auf dem haupt noch hât der starken sporn niht, sam
BdN 228, 3 aber ez ist ain schœner vogel und hât ainen vedreinen kamp auf dem haupt, den füert er sam ainen gekrœnten helm.
BdN 268, 20 nâch der grœzen seins leibes, reht als er ainen grôzen kamp hab. er hât ainen engen munt und hât klain halsâdern.
BdN 340, 26 daz widergeben, und sô man si legt niden auf den kamp, dâ die rauhen püsche wachsent, sô vertreibt si des leibes
BdN 343, 24 ezzeich und pint ez auf die niern und auf den kamp, dâ daz püschel stêt, daz ist guot für die ruor
KvWLd 1, 28 treist:/ dir wab ein cleit der frône geist/ mit götelichen kammen/ in der megde lîbe guot,/ warf unde wevel was ir
KvWTurn 793 als under warf der sîden wevel/ sich wirret von den kammen./ dô sprungen fiures flammen/ ûz helmen alsô grôze/ als ûf
Lanc 442, 7 gab es Lionel, das ers Lancelot gebe, und einen herlichen kamp, des zene irs hares vol steckten, und den gúrtel den
Lanc 613, 2 sin wip noch gestert thet, die mir einen den schönsten kampt von hellffenbeyn gab den myn augen ie gesahen, mit gold
Lanc 613, 4 als vol irs hares von irm heubt.’ ‘Laß mich den kamp sehen’, sprach Lancelot, ‘ich geb dir auch mynen zolle!’ ‘Du
Lanc 613, 14 wo er geböt. Da er zum steyn kam und den kamp nemen solt, er bleib schon halten und hett so viel
Lanc 613, 18 wil also gelegen hett uff der jungfrauwen, sie nam den kamp und gab yn im. ‘Seht hien dißen kamp, herre’, sprach
Lanc 613, 18 nam den kamp und gab yn im. ‘Seht hien dißen kamp, herre’, sprach sie, ‘mich duncket das irn haben wolt!’ ‘Große
Lanc 613, 21 synen busen nehste syner hut und gab der jungfrauwen den kamp. ‘Seht hien, jungfrauw, dißen kamp’, sprach er, ‘und haltent mirn
Lanc 613, 22 und gab der jungfrauwen den kamp. ‘Seht hien, jungfrauw, dißen kamp’, sprach er, ‘und haltent mirn zur gottes truwen und zur
Mügeln 70,10 neigte sich zustunt,/ des fuchses list in faßte bi dem kamme./ der fuchs sprach: ‘wie ist das geschen?/ kund nicht das
Wig 5055 daz er solde / sterben von deheinem man. / einen kamp hêt %..er als ein han, / wan daz er ungevüege
WüP 98, 5 klein, noch mit namen mit gebrantem wine, denne allein mit kemmen und mit bern. //Wer aber daz tůt oder heizzet tůn,
WüP 98, 8 als ofte er daz tůt. Wer aber sinen win mit kemmen also macht, den er verkauft, der sol ez dem vor
Seite drucken