Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

Antiochia (6 Belege)  

AvaLJ 209, 2 unlange, $s Peter vuor dannen/ in ein burch diu hiez Antyoch, $s da wart er inne ein biscof/ vil wol er
Konr 13,4 Eraſme, des hochcʒeit w#;eir hiute begen, der was biſcholf ʒe Antiochia vnd diente dem almehtigen got mit allem fleiʒʒe. Bi ſinen
Konr 13,46 ich nu minen liuten?#.’ Do das in der ſtat ʒe Antiochia erſchal, do chomen hincʒe dem charchare viercʒich tůſent menniſche, peideu
Tannh 5, 19 /In Armenie ich was./ wie kume ich da genas!/ für Antioch kam ich ze Türki sunder danc:/ da was der Tatern
VAlex 680 was sô./ rîcher was disiu burch noch/ danne Rôme oder Antioch./ Alexandria si hiez./ sînen namen er drinne liez./ dannen er
VAlex 1011 was dô Tyrus./ die stifte sint ter chunich Apollonius,/ den Antioch uber mere jagete,/ wande er ime sagete/ daz rêtsce an
Seite drucken