Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

geurliugen swV. (8 Belege) Lexer-Nachtr.  

KvWSchwanr 173 si verlân/ mit helfe dâ begunden,/ dem fürsten si enkunden/ gurliugen noch gestrîten./ dâvon ir zallen zîten/ der herre vil ze
Lanc 27, 35 verholn zu konig Artus und wolt erfarn ob er im geurlagen mocht. ‘Das enmocht mir nyman als wol erfarn als ichselber.
Lanc 30, 5 mynen handen, und wolt selb versuchen ob yn keyn man geurlagen möcht, das ich im sin lant mit urlagen angewunne. Nu
Lanc 30, 10 so rich in dißer welt noch so mechtig der im geurlogen möcht; wir wißen beide wol das er mit urloge mag
Lanc 30, 27 welt, so enweiß ich keynen man der wiedder yn möcht geurlagen, so groß und so gůt ist syn hilff, und so
Lanc 30, 32 hymmel? Darumb wene ich wol das yn keyn man möcht geurlogen. Ich weiß wol furware, da got so schön einen ritter
Lanc 107, 2 Lambegus in syn gefengniß keme, das er sie nymer me geurloget. Leonces reyt hinweg und fraget Claudasen; und Claudas sprach, alles
Lanc 391, 22 Hundert Rittern das er nymer me off den herren solt geurlogen noch off die statt; und enkunde er des nit gethůn,
Seite drucken