Lemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

anderwërt Adv. (21 Belege) MWB    

Lanc 82, 32 schlug zwúschen yn allen mit der helenbarten und schlug yn anderwert darnyder. Das zornten jhene fast sere und wolten im nit
Lanc 83, 20 wann er forcht das die uß der statt synen öhem anderwert bestunden in dem thurn. Phariens enwas auch nit als zorn
Lanc 133, 13 wol das im nicht recht was, und fraget es yn anderwert. ^'Sagent mir', sprach sie, ^'wannen sint ir?' Er sah off
Lanc 137, 31 ere an und versagent mirs nit; des bitt ich uch anderwert das ir mir die ere thúnt und sendent mich zu
Lanc 157, 33 schwert uff syn heubt mit so großer krafft das er anderwert darnyder viel, und was so vertort das er nicht enwúst
Lanc 170, 5 ^'sie waren wiß, und syn roß was wiß.' Sie begunden anderwert sere zu weynen allesampt und sprachen, sie wolten nymmer me
Lanc 184, 3 zu geben und alle syn gesellen, er dett im dasselb anderwert off den heiligen schweren. ^'So mir der eydt den ir
Lanc 198, 37 beliben siczende. Yglicher nam noch ein ander spere und ranten anderwert zuhauff was ir roß gelauffen mochten. Sie stachen mit nyde
Lanc 253, 20 in ir kammer und die frauw mit ir. Sie begund anderwert umb den ritter zu reden. Die jungfrau slug die rede
Lanc 260, 35 konig Artus icht vil volckes hab; und wann das wir anderwert vergattern, @@s@so wil ich das unser eintwedere entschumpfiert werde.' Er
Lanc 269, 9 hett aber ein glene genomen zu dem knappen und kam anderwert gefarn. Da begunde er roß und ritter zu fellen und
Lanc 384, 13 der herre det die brucken wiedder machen. Da kamen sie anderwert zuhauff gerant mit großer krafft, und Hestor stach yn von
Lanc 394, 30 antwurt im nit und gebart fast unfrölich. Er fragt es anderwert und das dritt mal, und er sprach ein wort nit.
Lanc 452, 34 sin were zu allererst uberwunnen, und bestunt $t den konig anderwert mit großer krafft; er slug yn war er wolt und
Lanc 521, 2 ir all uwer ere darumb nit verliesent!' Da gingen sie anderwert zu rade, und Galahut sprach zur kónigin und zu mym
Lanc 523, 9 danck in sim herczen. Da musten die barunen von Tamelirde anderwert off den heiligen schwern vor allen den barunen von Britanien,
Lanc 523, 27 sprach, er dete es uber ein nit. Da gingen sie anderwert uß und baten Galahut aber zu irme rade. ^'Ir herren',
Lanc 528, 30 er die jost lenger wolt machen. Min herre Gawan bließ anderwert das horn, und Lancelot sah uff zur konigin. Da slug
Lanc 555, 18 das er ir die zopff abschnid, umb das sie forcht anderwert mit zu hangen, ob myn herre Ywan uberwunden wurd. ^'Das
Lanc 626, 26 uwer wapen wiedder gebe und uwer roß, und bestet mich anderwert mit vehten. Uberwinde ich uch dann, so hört kein gnade
Lanc 626, 30 und nam ein glene in sin hant. Da stachen sie anderwert zuhauff, und Lancelot stach yn von dem roß so das
Seite drucken