Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gërnde stF. (6 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

JvFrst 1658 erzeigen daz wir rûzen/ nicht noch unreinen unsern mût/ mit gernde irdischez gût,/ der wille sol sich virrn her ab;/ dan
JvFrst 8923 Jesum,/ daz er uns armen zû kum./ wan er unser gernde ist./ Bernhardus sîn gernde lust/ mit sulchen worten vur geit:/
Märt 5805 ist./ nün helf uns got Jesus Christ,/ das w%:ir seiner genadenn noch/ ander sele geniezzen doch,/ und das unser leben güt
Märt 14920 christen./ das uns sein hilf müzz fristen,/ daz uns sein genade hilf reich/ pringe zü dem himelrich! Amen./ //54. Wie Sand
Märt 15086 und grozze frewd die nicht zergat,/ des helf uns seiner genade macht/ und sein werde gesellischaft. Amenn./ //55. Von sand Oswalden
Ottok 55866 warumbe si sich flizzen,/ daz si den tugenthaften man/ solher gernde triben an,/ dâ er sich leider an liez?/ si teten
Seite drucken