Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

alleʒ Adv. (8 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

NibB 639,2 wære, $s want si vil sanfte lac./ dort muost$’ er allez hangen $s die naht unz an den tac,/ unz der
NibB 993,2 $s »jane weiz ich, waz ir kleit./ ez hât nu allez ende $s unser sorge unt unser leit./ wir vinden ir
NibB 1551,4 ouch wâren sîne knehte $s vil hôhe gemuot./ noch stuont allez Hagene $s eine dishalp der fluot./ Dô ruoft%..e er mit
NibB 1756,1 was im inneclîchen holt./ Dâ von ich wol erkenne $s allez Hagenen sint./ ez wurden mîne gîsel $s zwei wætlîchiu kint,/
NibB 2292,2 Die wîle gie dô Wolfhart $s beide wider unde dan,/ allez houwende $s die Guntheres man./ er was die dritten kêre
Tr 2569 sîniu bein./ über stoc und über stein/ wider berc er allez clam,/ unz er ûf eine hœhe kam./ dâ vander von
Wig 6799 ich nu komen in daz lant? / du hâst mich allez her gesant / durch vil mange vreise; / hilf mir,
Wig 7174 / daz er geræche sînen tôt: / den schilt er allez vür sich bôt / und sluoc ûf in sô vaste
Seite drucken