Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erkoberen swV. (18 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Herb 10029 vnd helm:/ Daz falte er allez in den melm./ Do erkoberte1n sich die sine:/ Ayax von salemine/ Vnd die mit ime
Lanc 2, 17 das lang beliben was, wann er hatt syn lant alles erkobert, als schier als der konig was dot, Aramons. Da hub
Lanc 12, 17 syn trost, das er alles syn lant da mit solt erkobern; und er sah das sie verlorn was die syn trost
Lanc 18, 2 sanfft uff solche rede, mögen sie ymmer ir lant wiedder erkobern, das mir auch vil licht deste baß wirt. Und enwolt
Lanc 37, 8 sol umb eynen cleynen schaden, des er sich darnach mag erkobern. Verluset er das er nit wiedder mag erkobern, so ist
Lanc 163, 24 $t solt das unmúglich was das es ymand uberwúnde oder erkobern möchte als viel als er yczunt erkobert hett. //Der wiß
Lanc 163, 25 ymand uberwúnde oder erkobern möchte als viel als er yczunt erkobert hett. //Der wiß ritter treib sie lesterlich, sie sahen auch
Lanc 485, 18 hat, und er den verluset, den schaden mag er nymer erkobern noch mag sin nymer vergeßsen, ob er biederman ist. Ich
Lanc 490, 4 verlorn, da mit han ich schaden genomen den ich nymer erkobern mag; han ich aber gut verlorn, daroff acht ich nit
Lanc 537, 3 ir versumet $t hant, die mogent ir nymer me wiedder erkobern; wann wollent ir mynen radt thun das ir also leben
Lanc 540, 30 und unfro: er was fro das sin frauwe ir ere erkobert wiedder hett, er was sin unfro umb das er ir
Minneb 1641 wirt,/ Ob ir meister daz verbirt,/ Daz er sie niht erkobert./ Ist aber sin sin durch obert,/ Daz er in volget
Rennew 22751 sie haben e den shaden genomen/ des sie sich nit erkobern m#;eugen./ ob wir got und iuch betr#;eugen,/ da mit wærn
Tauler 128,26 so es deme menschen leit ist, men m#;eohte sich wol erkobern des nehsten tages. #;vOch hindert die nature, das der mensche
UvZLanz 1857 diu lieben gesten gezam,/ dâ von er schiere bekam/ und erkovert sich an sîner kraft./ diu vrowe hielt in in ir
UvZLanz 9201 durch êre guot nam,/ der wart mit rîcheit geladen/ und erkovert sich alles schaden/ des im armuot ie getete./ daʒ gebôt
WernhMl 7064 dem anderm begert./ Vil dik vielent sú da nider/ Und erkovertent des wider,/ Das man in wol nu siges jach/ Die
WhvÖst 11811 ros mit aller siner kraft./ daz was dennoch unellenthaft;/ doch erkobert ez sich schier,/ swaz im geschach von dem stier,/ Daz
Seite drucken