Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

affenlich Adj. (6 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 27, 31 das ich im nit mag gestryten, so wil ich myn affenlich gedenck laßen und laß es stan als es stett.’ //Alsus
Lanc 127, 26 syn geselschafft, und sprachen etschlich das nye keyn man als effenlich ding gesucht als derselb ritter. Min herre Gawan sprach, ob
Lanc 153, 36 nicht.’ ‘So mir myn lip’, sprach die konigin, ‘er hett effenlichen gethan, hett @@s@er uch syn roß geben durch einer lugen
Lanc 258, 13 bedechticlich lachen umb die ritter die yn suchten, wann sie affenlich $t suchten. Die konigin sah sie lachen und wust wol
Lanc 550, 12 darff mich zu guten rittern nit zeln, und ich begands effenlich. Ich wolt aber die meisten wunden eyne han die der
StrKD 45, 43 so belibet er niht dar inne./ er ^+torscheiu æffinne,/ wie æffenlichen im geschiht!/ wes enbizzet er hin durch niht,/ unz sin
Seite drucken