Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

buoliân stM. (9 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb. Findeb.  

HvNstAp 15544 deß nicht vergessen:/ In der stat was gesessen/ Ain unrainer pulian,/ Als ich das puch gelesen han./ Das geschant sey sein
HvNstAp 15560 Wol geprant und gewegen./ Do sprach der ungetrewe degen,/ Der pulian ’so gib ich dar/ Zwaintzigk pfund sunder war./ Will aber
HvNstAp 15594 lon underwegen/ Deß di uncheuschen leut pflegen.’/ Do sprach der pulian zehant/ ’Sag an, ist dir nicht pekant/ Das du an
HvNstAp 15783 magt was peliben./ Das dy magt wolgetan/ Fur den pösen pulian:/ ’Nym hin, schanden flins,/ Meines magtummes zins!’/ Was welt ir
HvNstAp 16411 Magstu penemen im sein lait,/ Ich lose dich von dem pulian/ Und lasse dich ledig von im gan.’/ Sy sprach ’deß
HvNstAp 16439 were,/ Das pewain ich alle tag./ Ich ward verchauft dem pulian,/ Das was mein aller grostes laid;/ Got hatt doch paß
Teichn 166,19 vraſhait, #;eubel ſprechen,/ in dem leithaus rauffen und ſtechen/ als p#;eulian zu maniger ſtund./ die phaffen ſind in ſelb nicht chund./
Teichn 461,146 ſich pueben leben an,/ ſo haiſt er ein ſchalkch, ein pulian./ dez der menſch phlegent iſt,/ dar nach haiſt er auch
Teichn 588,133 ſy och nit mit ſwerten giengen/ uff der ſtraz ſam pulian./ do ſy doch furent verr hin dan/ und d#;eu hayden
Seite drucken