Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

wîssage stF. (6 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Mügeln 94,11 bekentnis würden nemen,/ wie sie gein Jerusalem wider quemen./ die wissag da in zemen/ began. dem fünf capitel laß./ Ezechiel zuhant
Mügeln 106,3 ich setzen muß / ouch den propheten Aggeus. / des wissage, die was alsus:/ wie das die kint von Babilon/ der
RvEBarl 6711 im gotes lêre kunt/ mit dem gelouben alle stunt./ die wîssagen er im beschiet,/ zer kristenheit er im riet./ er leit
RvEBarl 10832 verkêrte./ mit kunst in der gnâden tagen/ ervulte er die wîssagen./ durch uns er menschlîche starp;/ mit sînem tôde er uns
Wernh 2415 erschein,/ lieht als der goltstein;/ er sprach: ,ez ist ein wîssage/ daz ir ze spotte wellet haben:/ ir werdet des wol
Wernh 2811 froude chundet:/ der hête si ouch enzundet./ sâ wart si wîssage vol: $[*1*zuhant $]/ si rette schône unde wol/ mit sante
Seite drucken