Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

vürrîten stV. (12 Belege) BMZ Lexer Findeb.  

Iw 6071 swes sî gert,/ sô verre mich der lîp gewert./ nû rîtet vür und wîset mich:/ swar ir mich wîset, dar var
Lanc 22, 27 er die frauw besprechen möcht, und hieß eynen knappen fur ryten zu Phariens huß sagen das der konig mit im wolt
Lanc 312, 17 in den tal. Min herre Gawan und myn herre Ywan ritten fúr und sahen einen knappen komen so er baldest mocht
Lanc 422, 23 getorst volgen. Da sprach ich das ers versucht und fúr ritt, ich ritte im nach. Da wir in den walt kamen,
Lanc 446, 21 brachen biß off die hant; sie blieben beid siczen und ritten fur als des nit were. Da raufften sie die schwert
Lanc 488, 5 darnyder sy gevallen, man sol sie aber wiedder machen. Nu rytt du fur’, sprach er, ‘zur mönch huß, die in dißem
Parz 342,1 dâ mêrte/ unt werdez volc unêrte./ //___Für was geloufen und geriten/ daz her, des Gâwân het erbiten./ von solhem wâne daz
Parz 394,21 Gâwân/ "mînen prîs sol si al_eine hân."/ ___Scherules kom für geriten./ nune was ze hove niht vermiten,/ dane wære magt man
Parz 515,29 bluomen ûfez pfärt si spranc./ si bat in daz er rite für./ "ez wære et schade ob ich verlür/ //Sus ahtbæren
UvZLanz 599 daʒ si die veste sâhen./ der wirt begunde gâhen/ und reit für durch hübscheit./ dâ vant er vrouwen gemeit,/ gegestet daʒ
Wig 2442 ich doch nâch mîner kür; / welt ir dar, sô rîtet vür / und ervart dâ swaz ir welt.’ / ‘ich
Wig 2623 / ich weiz wol daz er mich bestât. / nu rîtet vür und wîs%..et mich dar!’ / diu vrouwe sprach ‘nu
Seite drucken