Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

vrouwe swF. (5547 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

ÄJud 165 //Di kamirari daz gihortin,/ wi schiri si dar kertin!/ di vrowin si uf hubin,/ in daz gezelt si si drugin./ do
ÄJud 176 heiz dragin zisamini/ di spisi also manigi!’/ do sprach Oloferni:/ ‘vrowi, daz dun ich gerni.’/ //Do hiz min dragin zisamini/ di
ÄJud 202 got./ do santer ein eingil voni himili,/ der kuntiz deri vrouwin hi nidini:/ ‘nu stant uf, du guoti Judith/ (du zi
Athis A 34 stunt ebíne;/ Al líger nů zů houwín./ Er mínnite síne uvrouwín/ In síme herzín bínnín/ Mít getruwelíchín mínnín:/ Da widír mínníte
Athis Ab 8 bracht./ de dín hertze gelesen./ Mit getruwelicher stete./ vz allen vrowen hete./ Vnde hulfes mír daz ich genas./ nv weyz ich
Athis A** 26 sie vurte/ Das h#’s den schilt ge urburte/ Vor siner liebin vrouwin/ Daz siz mit erin schouwin/ Mochte uon ir amise/ Der
Athis C* 19 muotir salustine:/ Dar nach al die sine:/ Dar nach die vrouwin von der stat;/ Der ieclich hete sich gegat/ Zu deme
Athis C* 41 deme buhurde;/ Ich wene den wol wurde/ Gewartit von den vrouwin./ Got laz in wol gezouwin,/ Daz siez muozin so begehn/
Athis C* 102 an spile niht ruowin sal./ Vurz tempil der gottinne,/ Die vrouw ist ubir die minne,/ Die was do venus gnant,/ So
Athis C* 119 dane/ Uffe den hof vronin:/ Da tanztin die sconin/ Iungin vrouwin inne/ Zerin der gottinne;/ Dit warin heidinssche site./ Hie wart
Athis C* 132 Da was uroud ane iamir./ Waz touc ein ummecreizin?/ Die vrouwin al irbeizin/ Besundirn vor der portin./ Die in da zuo
Athis C* 143 vrone/ Gaytin bereitit was./ Do hiez ir vatir evas/ Den vrouwin gebin wazzir./ Athis da niht virgazzir/ Und trat zu gaytin/
Athis C* 161 vil suoze notin./ Da wart uil dienstis irbotin/ Den wol getanin vrouwin./ Die ammichtlut irzouwin/ Die ir ware da namin:/ Sie azin
Athis D 1 wirtin und den gestin./ Do vuortin sie die bestin,/ //Vil urouwín mít uíl mannín,/ Mít grozín urouwidín dannín/ Da ír bette
Athis D 40 gab ín beídín/ Gůte nacht un̄ gíenc dar u#;ovre./ Eín urowe besloz die t#;ovre/ Vn̄ íncleídítín síe undír des./ Salustine un̄ cardiones/
Athis D 47 er sie íntphíenc./ Sie nam urlob un̄ gienc/ Vn̄ die urowín al zů gatír,/ Vn̄ legite sich bi írn uatír,/ Den bidíruín euasín./
Athis D 118 urundín/ Da sie daz tempil uvndín/ Venerís der gotínne,/ Die urouwíst ubír díe mínne./ Do man ír recht ín da getete,/
Athis E 19 ist irslagín!),/ Wer sol die lâst uns helfin tragin?’/ Die vrovwin die da sâzín/ An venstirn, an therrâzin,/ Die wurdíns uallis
Athis E 55 orse widir/ Mit urolichin gebêrdín/ Do gesach er die werdín/ Ur#;vowin obríme sitzín./ Síns línkín uvozis spitzín/ Sazt er in den
Athis E 155 Daz man von ím ovch sprechín/ Wol můste uor den vrouwín,/ Und îlte des gâs zouwín./ Er hete gůte wapin an/
Athis F 9 mínníndin uírmínnín,/ Daz sie nicht thuon begínnín/ Vnd nícht der urouwin achtin:/ Die soRger sich uírtrachtin,/ So sie nicht werkis ůbin:/
Athis F 78 uwir munt zů mir gesprach./ Und begeht unse bigraft/ Mit urouwin mit rittirscaft/ Nach rechtir kuniclichin guft./ Lâzit uns welbin eíne
AvaA 6, 1 gemahelen des oberisten herren./ So nist niht getriwe $s diu frouwe der diuwe/ noch der man dem wibe, $s si leident
AvaJG 13, 4 ander manech wunder,/ nusken unde bouge, $s daz gesmide der frouwen,/ goltvaz unde silbervaz, $s chelche unde chirchscaz./ so muoz daz
AvaJG 20, 3 rihtet er rehte $s dem herren unde dem chnehte,/ der frouwen unde der diuwe: $s so ist ze spate diu riuwe,/
AvaJo 2, 5 stat hiez im Abyas, $s also saget uns Lucas./ diu vrowe diu was tugenthaft, $s in ir jungede unberhaft./ wir sagen
AvaJo 5, 2 diche gesaget,/ diu was von sipper triwe, $s chunne dirre frowen./ si was geborn von Yesse stamme, $s sit wart si
AvaJo 10, 4 "ecce ancilla domini, $s nach dinen warten gescehe mir!"/ diu frowe huob sich dannen, $s in ein ander burch gegangen,/ in
AvaJo 22, 5 mich, $s si newirt dir nimmer muodich."/ daz was der frowen ungemach, $s daz er da widere iht sprach./ von ir
AvaJo 29, 1 lieb ist."/ Der chunich sprach trurichlichen $s sus ze der frowen:/ "mir ist innechlichen lait, $s daz ich swuor disen ait./
AvaLJ 3, 4 er nedienet ir mit triwen $s also mit rehte siner frouwen./ Do wart der engel gesant $s ze Galyle in daz
AvaLJ 9, 4 hat sich gecheret hin ze dir."/ do chuste si diu frowe $s Sancta Maria./ Si sprach: "got hat siner diuwe gedaht"
AvaLJ 11, 1 diu heiligen tougen, $s diu da ergan was uber unser frowen,/ Josebe rehte chunt wart getan, $s des erchom sich der
AvaLJ 11, 3 erchom sich der hailige man./ er wolt tougelichen $s der frouwen geswichen./ der engel ime zuo sprach $s in dem slafe,
AvaLJ 167, 1 die jungeren da næmen./ An der Juden sampztage $s die frouwen sazzen bi deme grabe./ Maria_Magdalene $s diu betete unze none./
AvaLJ 169, 1 si chomen ensamet ze dem re./ Do stunten, ahtoten $s frouwen die guoten,/ wie si den michelen stein $s mahten gewelzen
AvaLJ 172, 1 ist, $s so iz iu vil diche vorsaget ist."/ ie frouwen giengen dannen, $s die boten si besanten./ si sageten in
Barth 131, 12 in dem menstruo, sô ist daz harn pluotvar. Ist der frowen harn truobe als des vihes, sô sint sie siech in
Barth 131, 22 lîbe. swîge wir des harns unde sagen von der vrowen siechtuom. //Sô dem wîbe der milch zerinnet, daz si des
Barth 150, 28 danne mit michelem flîze. Diu selbe wurz ist guot den frowen, die ze chemenâten gênt: habent sie die selben bî in,
BdN 7, 9 tier, und ain man hât ain grœzer hirn wan die fraw, und des menschen hirn hât in im vil clainr painlein,
BdN 7, 29 au%\zsetzigen läuten und mêr an den mannen wan an den frawen und an den mannen, die maiden sint und ir gezeug
BdN 7, 33 die haizen man kal wenne si unkäusch pflegent, aber die frawen kalwent niht, dâ von daz si kelterr nâtûr sint wan
BdN 9, 28 fauleu fäuhten ist und vergiftiger dunst. alsô seh wir an frawen, die irn mônâtganch habent, daz si die newen spiegel fleckot
BdN 10, 28 dem menschen, und allerzierleichst sint die praunen überprâwe an den frawen, wenn si clain gekraizelt sint, reht als si ain mâler
BdN 12, 20 haizen ist wan in den kalten. iedoch vint man etleich frawen, die part habent oben an dem mund, und daz ist
BdN 18, 24 mannen under dem kinn, aber man siht ez an den frawen selten oder nümmer. diu kel ist voller kruspeln und knoden
BdN 22, 12 und gar werhaft. der manne pain sint sterker wan der frawen pain, ân allain an den frawen, die Amazône haizent: dâ
BdN 22, 12 sint sterker wan der frawen pain, ân allain an den frawen, die Amazône haizent: dâ sint der frawen pain sterker wann
BdN 22, 13 allain an den frawen, die Amazône haizent: dâ sint der frawen pain sterker wann der manne und der frawen lant haizt

Ergebnis-Seite: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken