Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

vremdeclich Adj. (7 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

ReinFu K, 182 kvste,/ Wan, sam mir got der riche,/ dv gebares zv vremdicliche./ Gevater, dv solt pflegen tr#;vewen./ nv m#;evz iz got r#;vewen,/
RvEBarl 6431 erkant,/ dô leite ich hin mîn gewant/ und huop mich vremdeclîche/ zuo dir her in diz rîche,/ daz ich mit gotes
SM:Had 32: 1, 4 muoz./ * mir wart ir nie nit mêre, $s wan frömdeklîch ir gruoz./ //Owê, si wigt so kleine $s mîn herzeklichen
SM:Had 32: 3, 3 riuwen, $s wan ir noch hânt getân/ gegen mir so frömdeklîche: $s daz muoz ich sêre klagen./ gnâde, ein wunnerîche, $s
Tr 2539 gewürhte wunderlîch:/ er was von Sarrazînen/ mit cleinen bortelînen/ in vremedeclîchem prîse/ nâch heidenischer wîse/ wol underworht und underbriten/ und was
UvZLanz 7891 in der wurm erhôrte,/ von vreude er sich erbôrte,/ vil vremdeclîchen er schrê/ als ein wildeʒ wîp ‘ôwê,/ wie lange sol
Wh 16,11 geslagen mit seilen sîdîn./ ir banier gâben schîn/ von tiuren vremdeclîchen sniten/ nâch der gâmâne siten./ der schein dâ sölh wunder,/
Seite drucken