Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

volge stF. (87 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

KLD:BvH 3: 2, 2 //Schœne an lîbe und ouch an muote, des diu meiste volge ir jach,/ ist diu minneclîche guote./ Missewende von ir sprach,/
KLD:BvH 13: 3, 3 leben, deich mîne zuht niht stœre/ und doch die meisten volge niht verspæte?/ den rât sult ir mir geben;/ wan ich
KLD:BvH 13: 3, 7 selbe enkan, der suoche wîse ræte./ wîser rât $s vil volge hât;/ swer volget wîsen,/ der muoz mit êren grîsen.’/ //Wîsh%\eit
KLD:Kzl 16:15,16 meister hant geprîset/ diu reinen werc und kiuschen wort:/ ir volge beide lêret unde wîset./ //Swâ scham ûz tœrschen herzen kumt,
Parz 7,17 tac./ ieslîcher im sunder neic./ Gahmuret niht langer sweic/ der volge, als im sîn herze jach:/ zem künge er güetlîchen sprach/
Parz 54,25 baz:/ der frouwen herze nie vergaz,/ im enfüere ein werdiu volge mite,/ an rehter kiusche wîplich site./ ___von Sibilje ûzer stat/
Parz 94,4 an Gahmuretes lîp si sprach:/ si gerte als ir diu volge jach./ dô sprach er "frouwe, ich hân ein wîp:/ diu
Parz 96,6 hie genomn,/ den sol diu küneginne hân."/ dar nâch diu volge wart getân./ dô sprach si "hêr, nu sît ir mîn./
Parz 97,16 junchêrrelîn/ Ampflîsen der künegîn/ hie stuonden, unde ir kappelân,/ dâ volge und urteil wart getân,/ aldâ erz hôrte unde sach./ heinlîche
Parz 163,6 müezt ir mir durch râten lân,/ und welt ir râtes volge hân."/ ___dô warf der fürste mære/ ein mûzerspärwære/ von der
Parz 171,26 ___lât derbärme bî der vrävel sîn./ sus tuot mir râtes volge schîn./ an swem ir strîtes sicherheit/ bezalt, ern hab iu
Parz 189,23 sprach diu werde magt./ "hetz anders iemen mir gesagt,/ der volge wurde im niht verjehn,/ deiz eines tages wære geschehn:/ wan
Parz 199,13 ich sî ir dienstman,/ dienstlîcher dienste undertân."/ der rede ein volge dâ geschach:/ die helde man sich scheiden sach./ ___Hin wider
Parz 296,21 er was der werdekeit genôz./ swie kleine ich des die volge hân,/ getriwe und ellenthaft ein man/ was Keie: des giht
Parz 308,8 guots willen wâren rîche/ alle dien gesâhen dâ./ ir herzen volge sprâchen jâ,/ gein sîme lobe sprach niemen nein:/ sô rehte
Parz 327,16 mir."/ ___"daz tuon ich," sprach der Wâleis,/ "ist si bete volge kurteis./ ich ergetze iuch gern: wan sist doch mîn,/ durch
Parz 338,11 jagt,/ der ist prîses anderhalp verzagt./ im wære der liute volge guot,/ swer dicke lop mit wârheit tuot./ wan, swaz er
Parz 511,5 êre./ solt ich iu râten mêre,/ spræcht ir denne der volge jâ,/ sô suocht ir minne anderswâ./ ob ir mîner minne
Parz 533,24 wîse,/ ez sî wîp oder man:/ von den ichs ganze volge hân./ swâ liep gein liebe erhüebe/ lûter âne trüebe,/ da
Parz 538,22 hin zim "helt, nu gich,/ wellestu genesen, sicherheit."/ der bete volge unbereit/ was Lischoys der dâ unden lac,/ wand er nie
Parz 550,22 tohter, leist al sîne ger:/ des bin ich mit der volge wer."/ ___diu süeze wart von scheme rôt,/ doch tet si
Parz 632,29 roys Gramoflanz,/ der der werdekeite kranz/ treit, als im diu volge giht./ hêr, des erkenne ich anders niht."/ //___Dô sprach mîn
Parz 647,16 mære und dîns hêrren ger:/ des ist er mit der volge wer./ ___noch mêre wil ich lêren dich./ offenlîche soltu sprechen
Parz 728,19 die wîle er bî ir saz:/ alle ir bete er volge jach./ Gâwânn man dort komen sach/ mit clârlîchen liuten:/ in
Parz 804,20 der künec sprach "wir sulen si sehn."/ dâ wart im volge an in verjehn./ ___si riten für sich drâte/ und funden
Parz 812,16 tjost den guoten:/ hurteclîch ich hân geriten,/ und den zer volge ouch niht vermiten./ sît der schilt von êrste wart mîn
RvEBarl 4156 diu himelstrâze ist alle zît/ gar ungebant und eine;/ ir volge ist leider kleine./ dise lêre und disen rât/ gar ein
RvEBarl 5554 diu der künic ie gesach,/ als er dâ mit der volge jach./ //Der vor dem selben loche saz./ sîn wîp ir
RvEBarl 5706 alsô/ an dem lieben vater dîn,/ daz er dir tæte volge schîn./ sô diu zît gevüeget sich,/ daz er gerne hœret
RvEBarl 6582 gebiete,/ daz wir behalten unser leben,/ des suln wir im volge geben,/ wan ich gedinge an gotes kraft,/ daz uns ein
RvEBarl 7665 lebet nâch mîner lêre./ mit väterlîcher êre/ mînem râte er volge giht,/ des zwîvel ich an ime niht./ //Dâ bî dunket
RvEBarl 7730 sus geschant./ //Der künic was des râtes vrô./ mit sîner volge jach er dô,/ der beste rât wær vunden dâ./ vil
RvEBarl 8028 unwârheit./ sô danne Jôsaphât ersiht,/ daz in dîn munt der volge giht,/ sô zwîvelt er sô sêre,/ daz er lât valsche
RvEBarl 8378 diz ist gar an in geschehen,/ des muoz mir dîn volge jehen./ //Man stæle wol durch einen spot/ dir den gewaltigesten
RvEBarl 8732 ist vil an dir geschehen,/ des muoz ich dir der volge jehen./ daz hân ich wol bevunden/ vil ofte an manigen
RvEBarl 8865 niender kêrte./ swie sîn herze in lêrte/ des kindes worten volge jehen,/ er lie die gewonheit spehen,/ daz er gên gote
RvEBarl 9664 dem künege sigelôs/ an disem selben strîte sâ/ mit gemeiner volge aldâ./ //Dô sprach der gotes wîgant/ ze dem künege sâ
RvEBarl 9840 iemen sich an in versehe,/ swie man in des mit volge jehe,/ daz sie die liste vunden hânt/ und doch unwitze
RvEBarl 9883 sich twanc,/ der nam in sînen gedanc,/ daz er des volge solde hân,/ swie jenes leben was getân,/ den er ze
RvEBarl 9890 valschen urhap./ ir leben lêrte ir tumben sin/ ir lêre volge hân nâch in./ //Nû habet ir hie geseit alsus,/ daz
RvEBarl 10386 antwürte gar vergaz./ sie wurden sigelôs gesehen,/ als mit der volge wart gejehen./ an in gesigete gotes degen,/ der sînes kamphes
RvEBarl 10392 mir?"/ sie geswigen vor im dâ./ dô jach im diu volge sâ/ des siges an der selben zît./ gelâzen wart der
RvEBarl 10401 leben,/ an die sie sich hânt ergeben/ und nû mit volge entwîchent in,/ den ouch verjehen hât dîn sin/ gewalteclîcher werdekeit./
RvEBarl 10573 banden sie/ mit sîner kranken kraft gevie,/ daz sie im volge jâhen./ swie sie verderben sâhen/ ir gote in alsô maneger
RvEBarl 10660 ist worden schîn/ der heiden grôziu trügeheit,/ als ich mit volge hân geseit./ der Kaldêjen irrekeit/ hân ich iu hie vürgeleit,/
RvEBarl 10671 von Egyptô,/ daz hân ich gevelschet sô,/ daz sie mit volge an dirre zit/ lânt und gelâzen hânt den strit./ tuot
RvEBarl 11353 inne was/ ein zouberær, hiez Thêodas,/ dem ie der künic volge jach/ nâch sînem râte, als er vorsprach,/ und sich an
RvEBarl 11807 daz si noch hœhet dînen muot."/ //Dem herzen ich dô volge jach./ disen namen ich versprach./ und jach des ûf die
RvEBarl 11872 der rede enbern./ //Der künic was des râtes vrô./ mit volge verjach er dô,/ er hæte sunder missetât/ vunden gar den
RvEBarl 11893 ein junger man,/ der sie solde sehen an,/ mit sîner volge jæhe/ ir willen, als er sæhe/ bî im sô minneclîchiu

Ergebnis-Seite: 1 2 >>
Seite drucken