Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

bíschaft stF. (9 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BrEng 7 daz dv gmein reg1ula diſ chl#;ioſtirſ gebvtit. vn2de #;ioch dv biſchaft der lere dir alt vatron zeigont. Von dim nvndin grade
KvWLd 19, 13 wîne $s scharpher ezzich wirt,/ swenne er sich verkêret:/ diu bîschaft mich lêret, $s daz ich wirde sûr./ swie guot ich
RvEBarl 4225 lêret,/ daz er von sünden kêret."/ diz merke an einer bîschaft,/ diu seit von der grôzen kraft,/ die diu gotes erbärmede
RvEBarl 4708 bîspel,/ sô wil ich dirz ze tiute sagen,/ die rehten bîschaft niht verdagen./ diu gruobe, dar in viel der man,/ dâ
RvEBarl 4763 lêre!/ sage mir der noch mêre,/ daz mir ir lêre bîschaft gebe,/ wie ich in dirre welte lebe/ und welher vriunde
RvEBarl 5744 in dirre welte hie bejagen?/ daz solt dû mir mit bîschaft sagen."/ //Barlââm sprach vürbaz:/ "junkherre, wil dû daz?"/ "jâ, meister
RvEBarl 5748 "junkherre, wil dû daz?"/ "jâ, meister mîn, vil gerne/ die bîschaft ich hie lerne/ und wil mit willen volgen ir/ nâch
RvEBarl 11622 gên in wirt âne wer sîn kraft,/ des hœre eine bîschaft./ Ez was ein werder künic rîch,/ der was an werdekeit
RvEBarl 13172 wort,/ gevestent habe der himele kraft./ diz ist sîn rehtiu bîschaft,/ als ez dort geschriben stât:/ "daz gotes wort gevestent hât/
Seite drucken