Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

vertôren swV. (9 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 157, 34 großer krafft das er anderwert darnyder viel, und was so vertort das er nicht enwúst wie im gescheen was. Er reit
Lanc 158, 15 nicht, er must von dem roß fallen, so was er vertort von dem schlag, und das blůt fůr im zum mund
Lanc 181, 30 im und gab im große schlege uff jhenen helm, er vertort yn in kurczer wile mit großen schlegen, das er fur
Lanc 230, 9 und off jhene helme. Der ritter den Dagenot vieng der vertorte den andern mit schlegen, das er nicht lenger geduren mocht,
Lanc 329, 21 heubten zusamen, das yn die augen wonden vergeen. Sie wurden vertort und wústen nit wie yn gescheen was, und vielen und
Lanc 351, 5 blieben stecken. Und der ritter wart mit dem slag so vertort das er struchelt biß an die muren und viel darnyder.
Lanc 388, 23 Da zůgt ers so swinde wiedder uß das Margenor uberal vertort und slug mit beiden henden off jhen erden. Hestor sprang
Lanc 419, 14 synen lip und verdackt im syne augen. Er wart sere vertort mit großen slegen, das er nah von dem roß gevallen
Wh 352,14 lûter und reine/ sîne gote wâren geflôret./ er selbe was vertôret,/ daz er an si geloubte/ unt sîn alter wîsheit roubte,/
Seite drucken