Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

versolden swV. (7 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

NibB 129,3 stunden mêre, $s dann$’ ich iu kan gesagen./ daz het versolt sîn ellen, $s ir sult gelouben daz./ in sach vil
NibB 157,4 leb ich deheine wîle, $s ez wirdet umb iuch wol versolt./ Ich wil iuch lâzen hœren, $s war umb ich trûrec
NibB 923,4 ouch hân ich an den degenen $s hie niht anders versolt.«/ »Neinâ, herre Sîfrit! $s jâ fürht ich dînen val./ mir
NibB 1123,2 unt ob man al die werlde $s het dâ von versolt,/ sîn newære niht minner $s einer marke wert./ jane het
NibB 1401,3 daz ir mich sehen liezet, $s ob ich daz het versolt,/ ob ir den mînen vriunden $s wæret inneclîchen holt.«/ Dô
NibB 2091,3 helden tôt/ an der herberge. $s wie het ich daz versolt?/ ich kom zuo dir ûf triuwe; $s ich wânde daz
NibB 2245,3 tiuvels spot./ wâ mit hete Rüedegêr $s an in daz versolt?/ jâ ist mir daz wol künde, $s er ist den
Seite drucken