Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

verrîten stV. (6 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Athis E 66 ím gâs ir uíndín/ Waz doRt sin uatir tête,/ Der ín uír ritín hête/ Mit urundin vn̄ mit mannín,/ Daz sien nicht vůrtin
Lanc 37, 20 das vergelt im gott! Ich han es aber so sere verritten $t das es mir noch nymand me núcz ist umb
Lanc 76, 25 machten zwo patellen. Eyne reyt ußwendig der stat umb, und verritten Claudas den weg gein dem pallast; wann der pallast was
Lanc 273, 7 ich wil uch alle die roß geben die ir mogent verriten in dißem tage. Enmag ich uch auch múde nicht gemachen,
Lanc 396, 31 zu Norgales wert. Er wißte yn einen weg da ern verriten solt. ‘Alda’, sprach er, ‘kompt er zu dir geritten, so
Tr 2704 kunden,/ die gevuoren alle baz dan ich;/ wan âne stîc verreit ich mich,/ unz daz ich gar verirret wart./ sus traf
Seite drucken