Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

verhern swV. (22 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Herb 3831 Daz sie vechte1n niht en=turste1n./ Des wirt diz lant noch verhert./ Wir bringe1n hie schilde vn2de swert./ Ez sol noch also
Kchr 363 dirre werlte/ vil wîten irre after lande,/ unz Elenus ain verherter man/ des kuonen Hectoris witewen genam,/ mit der er ze
KvWLd 2, 17 rîhset in dem lande,/ der hât den werden got Amûr/ verhert mit roube und ouch mit brande:/ des sint die minne
KvWLd 32,135 smücken,/ sô wirt ez in stücken/ zejungest gar von im verhert./ /Genühtec man an sippeschefte, prüeve in dîme sinne,/ wie dîn
KvWSchwanr 164 tugenthaft/ mit nihte kunde sîn erwern,/ wand er begunde si verhern/ mit roube und ouch mit brande./ an liuten unde an
KvWSchwanr 587 gemachet./ swer uns darüber swachet/ und uns an wil verhern,/ daz sol der werde künec wern/ und sîn gerihte manecvalt./
KvWSchwanr 686 lant schirmen unde wern./ swer mich dâ geltes wil verhern/ daz ûf mich gevallen ist, / der muoz ze dirre
MF:Wolfr 1: 2, 9 ander vert./ der grôzen liebe der bín ich vil g%/ar verhert,/ wan sô du kumest und ich zuo dir.’/ /Der trûric
Mügeln 385,9 ir wirken fert,/ zert, $s schert $s sie kummer und verhert;/ pin in flucht sie strecket./ ir lieb vil leit $s
Priesterl 32 sich nâch dem râte nicht enwert,/ ’wirt er erslagen oder verhert,/ ’des tôt gestêt uber in selben./ ’wil aber dû die
PrOberalt 156, 28 $t waren und sineu gebot nicht behilten, do wurden si verhert $t und heten si die heiden in ir vanchn#;eusse. Galilea
Roth 738 bevildir mir daz uwer lant./ iz wirt berovbit vnde uirbrant./ virhert die marke./ uir wosten sie uil starke./ von$/ du kiesit v
SM:KvT 6: 1, 7 clage,/ die ich unsanfte dulde./ Guot wil an fröiden mich verhern./ wolde aber mich diu guote nern,/ so wær ich rîch,
SüklV 207 chunt wart./ nu offene mir die widervart,/ danne ich her verheret si./ drut frouwe, nu stant mir bi,/ als ich dir
SüklV 247 unsich gap./ //Nu hilf mir, heilbringe,/ wariu vogedinne/ aller der verherten,/ die diniu werch nerten./ du bræhte in die widervart,/ mit
TrudHL 104,32 $t daz er chît: sunamitis daz chît geuangeniu $t odir uerhertiu odir uerhundôtiu. Sô die gůten allir êrist uehten biginnent mit
TrudHL 105, 9 unsereme wachenne. alsô tů wir. ainw[e]dir wir werden geuangen odir uerhert. daz chît hunde. wande die gevangenen die bestênt in deme
TrudHL 105,11 hunde. wande die gevangenen die bestênt in deme lande, die uerherten die werdent in ellende gefůret. doch ladet si ir sponsus,
TrudHL 106, 8 diu dâ geuangen $t ist in deme ellende unde si uerhert ist uon (80#’r) ir l[ie]bin charle. daz er chît daz
VAlex 688 Dario gram./ er stôrte Galileam./ dâ wart in Neptalimlant/ al ferhert unde ferbrant./ alsô tet er Zabulon,/ die rîchen burch Naason./
Wh 205, 7 ob si ze rehte kurn?/ dâ was der minne urbor verhert,/ mit sîme tôde ir gelt verzert./ Thesereiz der geprîste,/ sîn
Wh 312,17 swie nâhe er bî der küneginne saz./ in einem alsô verhertem lant/ wart nie bezzer spîse erkant/ und alsô willeclîche gegeben./
Seite drucken