Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

vergihtet Part.-Adj. (6 Belege)  

Barth 130, 31 varnne unde ist iz danne luzil, sô wirt er schiere vergiht. //Ist des harnes | vil unde maniger slahte varwe, sô
Barth 155, 14 lange dû wil; swâ der betteris ist oder der gar vergiht ist, wirt er bî einem fiure gebæt unde wirt mit
Barth 157, 32 gewinnet febres_tercianas unde swernt ime diu lit, er wirt aller vergiht. Des wirt er ledich von dirre erzenîe. Swer siech ist
Kchr 4273 –/ sô stât gescriben dâ –,/ dar nâh von der vergihte,/ dar nâh von miselsuhte;/ ze jungist begunder ze winnen./ er
KvHeimUrst 347 chrumbe,/ wazzersühtic und behaft,/ die genuzzen sîner chraft;/ miselsieche und vergihte,/ sunder erzenîe phlihte/ mit worten er si heilte./ von fümf
KvHeimUrst 549 hulden swuor er dô./ er sprach: ‘herre, ich was alsô/ vergiht wol aht und drîzic jâr,/ daz ich sô tiure als
Seite drucken