Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

verbluoten swV. (8 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ  

Ägidius 540 mit studan./ do daz lut nahir quam/ die m$p/ $p uirblůtot/ uor siner celle./ deme sa $p/ ce stete her die
Lanc 67, 2 und starck und wol gemacht, wann das er sich sere verblutet hett. Er ging gegen sym fynde da ern komen sah,
Lanc 67, 7 ir beyden köpffen besuffen. Wie Claudas wunt were und sich verblut het, er schlug doch Phariens nefen, das er mit beiden
Lanc 199, 12 Da er uff solt siczen, er hett sich so sere verblut das er in onmacht viel vor dem roß nyder. Sie
Lanc 330, 23 syner crafft ein gut teil verlorn, wann er sich sere verblutet hett, wann im was manig starck wunde in synen lip
Lanc 387, 34 wann er schiltes nit enhett. Er hett sich auch sere verblutet und was kranck worden von den großen wunden, das er
Lanc 416, 12 wert so lang zu roß, das sie sich beide so verbluten, $t das sie beide kum off den roßen gesaßen und
Lanc 440, 2 nit erwern mocht. Er was sere wunt und hett sich verblutet. Da bat yn Hestor das er noch syn wip ußer
Seite drucken