Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

veigen swV. (11 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

KLD:Kzl 17: 1, 4 süeze./ verfluochet sî der dir ist gram,/ daz in got veigen müeze./ wâ mit kan er vertrîben leit/ der minne niht
KvWHvK 211 verdienet iuwer vîentschaft,/ sô lâzent iuwer magencraft/ mich vellen unde veigen./ müg aber ich erzeigen/ daz niht sî diu schulde mîn,/
KvWLd 31, 24 in daz herze sîn;/ dâmit er bezeiget/ daz er balde veiget/ unde schiere tôter nider stürzet./ dâvon ich für mîne friunde
Parz 136,20 tôt,/ daz iu niht prîs geneicte,/ swie schier ich denne veicte,/ daz wære mir ein süeziu zît,/ sît iwer hazzen an
Pelzb 139,12 czu bewisin, wi man sulle merkin, ob der wyn wolle veygin odir sich vorkern, di doch noch gut sint, vnde wi
Rol 2081 den slach,/ iz ist din íungester tach:/ ich getůn lichte ueigen/ etlichen heiden,/ den du niemmir ůberwindest./ ich wene du tobist
Rol 4963 in zu stachen,/ mit willen si sich rachen:/ si taten da uaigen/ manigen riter haiden,/ manige prehende wunden./ si funden Hatten gesunden./
SM:KvL 1: 1, 3 vogellîn schallen/ der winter hât gesweiget:/ des müezze er sîn geveiget!/ mit sînem snê/ tuot er vil manigem dinge wê./ Daz
StrKD 14, 33 du mir dientest fur die vrist,/ do woldest du dich veigen./ nu wil ich ^+ar dir erzaigen/ 575alle die ubele, die
Tr 1671 einer herten vehte./ hei waz dâ guoter knehte/ gevellet unde geveiget wart!/ wie lützel der dâ wart gespart!/ wie manic man
Wh 380,12 wart gerich/ von dem kristen her erzeiget,/ der nimmer sô geveiget/ daz sîn lop müg ersterben./ swer sælde welle erwerben,/ der
Seite drucken