Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

var stN. (7 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

HvNstAp 6518 Der mich pringe wider dar/ Zu meinen leutten an das var!’/ Do er di rede sprach,/ Ain grosses wetter er sach/
HvNstAp 6540 dem wald her und dar./ Zelest kam er an das var,/ [Do er di rede sprach/ Ain grosses wetter er sach]/
HvNstAp 17234 Den segel richte man dar,/ Gen Epheso auff das rechte var./ Der wint was salig und güt./ Si komen dar wolbehüt./
Lanc 210, 17 mußent mit mir fehten, wann ich meister bin uber das fare.’ ‘Das ist mir leit’, sprach myn herre Gawan, ‘muß ich
Lanc 214, 21 der gefure. //Myn herre Gawan und der ritter von dem fare und die jungfrau die ritten alle dryu zu der burg
Lanc 214, 22 dryu zu der burg die sie der ritter von dem fare gewiset hett. Vor der burg floß ein waßer, daruber ging
Tr 2312 Curvenal nie wart gewar,/ biz si si hæten von dem var/ wol eine grôze mîle brâht./ wan jene die wâren verdâht/
Seite drucken