Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

beziugen swV. (29 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BdN 4, 2 pückt er sich dan wider zuo der erden, dâ mit bezeugt er im selber, daz er von der erden komen sei
BdN 72, 3 mit der hitz der rewe, zuo aschen der dêmüetichait. daz bezeugt uns wol Marîâ Magdalênâ und Affrâ und vil ander grôz
BdN 311, 24 den ligenden menschen sein plüet oder sein pleter understräwet. daz bezeugt Galiênus, der dâ schreibt von den purgern ze Athên in
BdN 429, 20 alsô habent auch ander stain vil wunderleicher kreft, sam uns bezeugt diu gegenwärtig wârhait diser geschrift. der wunder aller ist der
Daniel 2145 boume, gar der zorn/ Den Johannes sach bevorn,/ Als er bezuget alhi/ Wol in Apocalipsi,/ Dem buche dutschen bekant,/ Von den
HvNstGZ 6740 rede ich nit enl#;euge:/ Ez sint dri gez#;euge/ Die dich bezugen, armer sag!/ Der helle f#;eure! der selden slag!/ Der erste
KvMSph 3, 30 das got wais allain,/ Das nieman anders ist gemain./ Hylarius betzewgt mir das:/ In kain bekantnüss nie gesaz/ Diser grunt und
KvMSph 13, 4 sint [Figur 5]. Daz auch der himel sinbel sei, daz bezeugt maister Alfraganus und spricht $f:(5rb)$f. also: ’wer der himel sleht,
KvWKlage 21, 7 versmâhen die/ hôch$/ herren, ritter, cnehte:/ und ob ich daz beziuge hie,/ geniuze ich des ze rehte?’/ ‘Jâ!’ sprâchen dô von
Lanc 11, 1 hoch @@s@enist in dißer welt nicht, wolt er uff mich bezúgen das ich ye keyn verretniß zu uch wert gethete, ich
Lanc 11, 4 ‘des geben ich uch mynen hentschuch, das ich es wil bezugen off synen lip mit dem mynen das ich han gesehen
Lanc 23, 24 es ensy nit, so solt ir sprechen, ir wollent es bezugen mit uwerm lib uff den synen! Ich wil uch noch
Lanc 24, 29 darwiedder icht sprechen, so stett alhie ein ritter und wils bezugen off yn das es war sy, mit synem lib off
Lanc 100, 13 ich uwer man nit gewesen, ich hett zuhant off uch bezúget also von dißenselben dingen, wollent irs uchselben unschuldig haben, so
Lanc 137, 3 das urteil wart also gegeben das der konig das múst bezugen off die frauwen mit eim sym ritter off myner frauwen
Lanc 190, 36 yn verretniß, so ist wol billich das ir yn des bezugent in eins hohen mannes hoff mit uwerm lib geyn dem
Lanc 438, 33 herre kam zu im und fragt yn ob er das bezúgen getorst das sines wibes schöne treffe fur sin biederbekeit. @@s@//‘So
Lanc 497, 13 böse wip! Herre’, sprach er zum konig, ‘ich wil das bezugen mit mym libe wiedder den besten ritter der in dem
Lanc 599, 17 ich velschlichen da mit dete, ich wil das uff yn bezúgen das es nit enist.’ ‘Herre ritter’, sprach der konig, ‘wir
Lanc 599, 21 wol so ferre das er uff einen beßern ritter wol bezugen törst dann ir sint, het er im anders icht gethan
MNat 13, 4 briefen, an hantvestenen, an den briefen da mitte man kirwihe beciuget, unde an den briefen die man schribet an die groʒen
ReinFu K, 1191 vreisam/ mit Ysengrine qvamen dar san./ Mit den mocht er bezevgen sint,/ daz geminnet was sin liebes wip./ Isengrin begonde weinen./
SpitEich 27, 11 oder stainen oder mit steben sich sclahent, avf swelhe man bezviget, daz si schvldig sint, die sol man mit herten scl#;eagen
SSpAug 210, 9 er si niht als er durch reht sol, und daz beziugen mac mit zwein mannen ze im, sô muoz er ez
StatDtOrd 38,31 cappen, an wâpenrocken ein swarz crûce trage, dâmit er ûzwendich bezûge, daz er sie ein sunderlich gelit dises ordenes. Belze, kursene,
StRAugsb 36, 12 clage, da sol der hirte iens beredunge umbe nemen, ern beziugut dane waz er im getan habe. -- --[I.] Swenne ein
StRAugsb 36, 25 oder wer in getan hab, so ist er enbrosten, in bezi#;evge danne iener daz er daz 36 vih gelazzen hab ouzzerthalb
StrKD 103, 150 niht wider geben wil,/ mit wem^. und wie^. und wenne/ beziuget er die triwe denne?/ er sol die rehten riwe erniwen,/
StrKD 161, 295 daz gestat,/ daz ir vil an diner schar gat,/ er beziuget niwan deste baz,/ daz er den besten ist gehaz./ den
Seite drucken