Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ūʒe adv_prp (10 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Parz 61,19 stracten dran./ Gahmuret der werde man/ die selben zīt dort ūze enbeiz./ dar nāch er sich mit vlīze vleiz,/ wier höfslīche
Parz 103,15 war ir daz?/ si möhtez lāzen āne haz./ ___do er ūze beleip ein halbez jār,/ sīns komens warte si für wār:/
Parz 231,4 an im warmiu kleit./ wīt und lanc zobelīn,/ sus muose ūze und inne sīn/ der pelliz und der mantel drobe./ der
Parz 290,1 des hāt mich gar an im bevilt,/ //der noch dort ūze tjoste gert./ sīn līp ist ouch wol prīses wert."/ ___Keye
Parz 290,6 für den künec sān,/ Segramors węre gestochen abe,/ unt dort ūze hielt ein strenger knabe,/ der gerte tjoste reht als ź./
Parz 299,1 an mīn hetzen./ er kan unsanfte letzen,/ //der noch dort ūze unflühtec habt:/ weder ern schūftet noch endrabt./ Och enist hie
Parz 394,28 līhten rāt./ mit Meljanz ze hove reit/ al die dort ūze ir sicherheit/ ze pfande heten lāzen./ dort elliu vieriu sāzen,/
Parz 536,2 enkomt niht zuo mir dā her_īn:/ ir müezet pfant dort ūze sīn,"/ er sprach ir trūreclīchen nāch/ "frowe, wiest iu von
Parz 702,18 wünneclīchen feiten,/ unt ein niwen schilt gewinnen:/ der sīn was ūze unt innen/ zerhurtiert und ouch zerslagn:/ man muose im einen
Tauler 349,4 minne die get do in do das bekentnisse [163r] můs husse bliben. Die minne die enbedarf keins grossen subtilen bekentnisse, denne
Seite drucken