Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

urliugen swV. (70 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Elmend A 618 vrloge twinge./ keristu mir daz gut wider zu hant,/ so urlogistu din eigen lant,/ so missetustu sere./ dir in sal nicht
Kchr 16264 ze Ougesburch was ain biscof,/ Prûn hiez er iedoch,/ der urliugete mit Welfe./ durch ir michelen gelpfe/ sô stuont daz lant
KvWSchwanr 565 lîp:/ wir sîn zwei creftelôsiu wîp,/ dâvon wir mügen niht urlogen/ mit eime rîchen herzogen,/ der guot hât unde sterke./ die
Lanc 2, 12 das urlag groß in Brytanien an manger statt, und da urlaget manig hoh man; und was da der konig Artus begunde
Lanc 2, 17 der konig was dot, Aramons. Da hub er an zu urlagen $t den konig Ban von Bonewig, wann syn marck stieß
Lanc 17, 18 in sym lande und gab im syner lut gnug zu urlagende mit wem er wolt. Und der ritter diende synem herren
Lanc 26, 15 nach gůt allewege, er engab nymand nicht dann als er urlagen wolt. So enmocht er der lút nit enbern und můst
Lanc 27, 24 von mir nicht hatt zu lehen. Ich wil yn werlich urlagen inn kurczen stunden, oder er helt sin lant von mir
Lanc 27, 30 sich nit mag erwern, so wil ich yn bestan zu urlagen. Sehe ich auch das ich im nit mag gestryten, so
Lanc 28, 30 und funden konig Artus zu Logres in syner statt, und urloget alle tag teglich mit synen barunen. Er enwas nit lang
Lanc 29, 13 mit den augen sahen, vor allen frauwen. //In denselben ziten urlaget der konig Artus und der konig Yon von Mynren Irlande
Lanc 29, 15 Aguisel von Schotlande halff dem konig von Irlande. Und er urlaget wiedder den konig von Uber die Marcken von Galone und
Lanc 30, 5 keyn man geurlagen möcht, das ich im sin lant mit urlagen angewunne. Nu dunckest du mich als wise, sol kein man
Lanc 30, 8 duncket in mynem sinne, welch man den konig Artus sol urlagen, er múß wiser syn dann ye keyn man was, wann
Lanc 30, 29 sin búrg sint so starck. Welcher man den konig Artus urlagen sol, der muß me ritterschafft in sim lande han; er
Lanc 30, 39 ‘Herre’, sprach der knapp, ‘und wolt er uch zu unrecht urlagen, ich hulff uch biß an mynen @@s@dot. Ich húlff uch
Lanc 31, 2 ir den willen und die krafft das ir yn woltent urlagen zu unrecht, ich húlff uch: ich warnet aber yn, mocht
Lanc 46, 30 nit vil barune in sym lande, sie enhaben wiedder yn geurlaget, so das alle die welt wonde das sie yn vertriben
Lanc 47, 2 von Scottenlant, da er und der konig Acgwisel sin neve geurlaget hetten, das das drit mal het gewesen das ern geurlaget
Lanc 47, 2 geurlaget hetten, das das drit mal het gewesen das ern geurlaget hett. Sie hetten starck sůne gemacht und yewedderhalb gisel gegeben
Lanc 96, 22 sin gesellschafft, das er und Claudas wiedder off sie solten urlogen. Sie wurden zu rate das sie Phariens und sin gesellschafft
Lanc 97, 7 sin gefangen wiedder hett ee dann er wiedder keme zu urlagenne, das er forcht, keme er wiedder, das er das lant
Lanc 114, 34 wunderlichen starck und behende. Er hett menigen tag wiedder Claudas geurlaget und hett im manigen schaden getan, und hett so viel
Lanc 117, 12 der schiltwacht horten, das sie thun musten wann der konig urlogete. $t – Wir múßen diße rede laßen und sprechen furbas
Lanc 136, 32 der ich bin. Sie enbút dir das sie der konig urlaget von Northumberlande. Er hatt ir lút viel gesclagen und hatt
Lanc 152, 26 da sie der kónig Artus genomen hett. Zu denselben zyten urlaget der konig Artus wiedder sieben konig und schumpffierte sie also
Lanc 152, 36 warn. Die sieben konig, die wiedder yn waren und yn urlageten, hetten sich gesamelt eins morgens frú und kamen den konig
Lanc 241, 26 ist mir kein ere das ich den konig Artusen also urlagen, er hatt allzu wenig lúte. Gewünne ich im sin lant
Lanc 250, 37 auch sehen was mechte ir bringent, und wil mit uch urlagen. @@s@Er hatt sich vermeßen das er den gůten ritter wil
Lanc 257, 35 niffteln’, sprach sie, ‘die hat einen nachgebur der sie teglichen urlaget und ir ir gut abgewinnet, und wenet sie vertriben ußer
Lanc 281, 3 wie er gemacht wart. Des was maniger unfro der lieber geurloget hett dann gemach gehabet. Die zwen gesellen entwapenten sich, und
Lanc 317, 34 uch sagte, in der urlage myn bruder dot bleib, die urlaget mit eim ritter der ir nachgebur was; der ist noch
Lanc 318, 3 schampt sich der ritter ußermaßen sere und begund sie herumb urlagen, wann er gut ritter was und milt; anders enhett er
Lanc 318, 4 was und milt; anders enhett er sie nit vermöget zu urlagen, sie was vil richer dann er. Alle die guten ritter
Lanc 318, 13 wer zuhant unfro worden. //Also hatt sie der ritter lang geurlaget’, sprach der geczwergk, ‘und hatt ir vil landes angewůnnen und
Lanc 337, 14 sprach sie. ‘Jhener ritter der dort siczet hatt mich lang geurlaget, herre’, sprach sie und wiset yn Seguratesen. $t Sie sagt
Lanc 357, 24 der ander?’ ‘Der den prise hett da der konig Artus urlaget und Galahot, der ist der ander; ich weiß aber nit
Lanc 372, 22 nu allenthalben urlage; ich weiß nirgent keinen hohen man, er urlaget wiedder sinen nachgebure. Ich han selb myn besten frúnt geurlaget
Lanc 372, 23 urlaget wiedder sinen nachgebure. Ich han selb myn besten frúnt geurlaget die mynes wibes mage sint, und sag uch warumb. Da
Lanc 377, 7 der herczog Esau von Cambenic. Diße dry hant mich lang geurloget, doch hatt mir got geholffen das mir myn statt beliben
Lanc 377, 9 Norgales und der herczog von Cambenic der ein den andern urlaget, und laßent mich nů mit friden, und ist wol drů
Lanc 377, 10 friden, und ist wol drů jare das sie widder einander urlagen begunden. Noch urlaget mich der konig mit den Hundert Rittern,
Lanc 377, 10 wol drů jare das sie widder einander urlagen begunden. Noch urlaget mich der konig mit den Hundert Rittern, der ist selb
Lanc 378, 10 den schaden solten wo sie möchten, die uff die stat urlageten von der Engen Marck – also ist diß stat genant
Lanc 378, 11 dann das sie der mäge weren die off die statt urlageten, so mochten sie wol ir straßen riten allungeswurn. Die andern
Lanc 402, 6 fast gut man worden. Nu hett er einen sůn, den urloget ein der best ritter, der freischlichest man den man leben
Lanc 486, 7 hett thun vesten da er mit dem konig Artus begund urlagen. Das waßer was Tarente genant, und die stat die was
Lanc 486, 15 die stet als ob man alle die werlt da mit urlogen sol, so hohverticlichen stet sie.’ ‘Das ist war, lieber geselle’,
Lanc 487, 8 hoff dan zurgangen were, so wolt ich mit mynen konigen geurloget han alles das jare durch, biß aber das jargezitt komen
Lanc 519, 16 Und die barun von dem lande begunden under yn zu urlagen, wann sie den konig verlorn hetten, sie wusten selbs nit

Ergebnis-Seite: 1 2 >>
Seite drucken