Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

unzwîvellich Adj. (8 Belege) Lexer Findeb.  

Eckh 5:239, 9 aleine getriuwen, sunder si hât ein wâr wizzen und ein unzwîvellîche sicherheit. //Von zweierleie sicherheit des êwigen lebens. Ez ist zweierleie
Himmelr 1, 31 si vindent iz gescriben $s in hebreisken buochen,/ daz du unzwivilliche $s alles werches dinis/ eine bis initium $s unde ervollenter
RvEBarl 3180 dînen rât/ behalte ich gerne und dîn gebot,/ und wil unzwîvellîche an got/ gelouben. nû soltû mir sagen,/ wie ich sül
RvEBarl 3259 "daz tuon ich./ vernim, ich wil es wîsen dich/ gar unzwîvellîche./ daz gotes himelrîche/ daz ist diu guote zuoversiht./ diu schrift
RvEBarl 12902 dêmüete/ des knehtes bilde næme an sich,/ sô wære daz unzwîvellich,/ diu vil kranke menscheit/ müest iemer mêr sîn hin geleit:/
RvEBarl 14800 ûzschiet/ zuo des rîches krône dich./ nû ist daz vil unzwîvellich,/ daz sich der site niht verbirt,/ sweme vil bevolhen wirt,/
SM:Gl 3: 4, 1 von mir wurde rôt,/ ich wolde selbe mir den tôt!/ //Unzweifellîchen spriche ich daz:/ swanne ich mîner frowen haz/ erkenne rehte
SM:UvS 22: 5, 5 hôhgemuot,/ das och mich gemachet hôhes muotes./ Des wil ich unzwîvellîche dingen:/ sîst so sælic, daz mir niemer kund an ir
Seite drucken