Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

unwitze stF. (6 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

BdN 352, 22 in snellikait, von vorht in kuonhait, er ändert des muotes unwitz in ain kündichait oder kluoghait und ungespræch in wolgespræch und
Eracl 1272 noch der bart/ von deheiner slahte hitze./ doch dûhtez ein unwitze/ die liute al besunder./ sie nam des michel wunder,/ daz
HvHürnh Vorr. 30 Von der pin ich wetwungen/ Das ich mich mit meiner unwitz sein habe underwunden./ Nu han ich ettlicheu materie mit unbesintenn
ReinFu K, 700 sprach: «wenet ir/ Mit senfte baradis besitzen?/ daz kvmet von vnwitzen./ Ir mvget gerne liden dise not./ gevater, swen ir liget
ReinFu K, 939 gevater larte./ wider hoster her sich karte,/ Daz qvam von vnwitzen./ in den aymer gienge er sitzen./ Reinhart sin selbes niht
RvEBarl 9842 volge jehe,/ daz sie die liste vunden hânt/ und doch unwitze sich verstânt./ sie sint tôrheit rîcher/ und lebent unmenschlîcher,/ danne
Seite drucken