Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

unkunst stF. (6 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

HvHürnh Vorr. 42 ir das nichtt zelent meinem unfleiß noch tragkait/ sunder meiner unkunst unweißhait./ Capittel ditz puechs Von der vor rede ains lerärs
Lucid 85, 3 er an der predigien miſſetan habe uon hóchuerte oder uon vnkúnſte. Dar noch ſprechin wir: #.:Deo graciaſ.#.; Da mite ſage wir
RvEBarl 10588 lêrer, ir philosophî/ wolten hôher künste phlegen:/ der sinnen was unkunst gewegen;/ die brâhten daz liut an die site,/ daz ez
RvEBarl 11175 hulde mich/ enphâhe: ez ist vil zwîvellich./ wær ich von unkunst gesîn/ vlühtic dem herren mîn,/ sô wizze mir sîn hulde
RvEWh 2294 merk#;eare,/ Die wol gůte mære/ Kunnent merken, tihten, sagen,/ Min unkunst an iu vertragen, $[*2*unkunt *5*tragen D$]/ So wil ich mich
RvEWh 15677 gen#;eadic sin/ Und mir ir g#;eute machen schin/ Und mine unkunst wol f#;eugen/ Und frúntlichen r#;eugen,/ Ob ich unkúnstliche han/ Disen
Seite drucken