Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ungewiʒʒenheit stF. (5 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Iw 859 sprichet:/ ich weiz wol daz er richet/ an mir mîn ungewizzenheit./ im ist mîn unvuoge leit:/ dien wold er mich niht
Iw 4971 ichn sol kein rîter schelten:/ iedoch muoz er engelten/ sîner ungewizzenheit./ deiswâr, mac ich, ez wirt im leit.’/ //Er hete in
Lanc 325, 32 yn nichtes fragen, wann er forcht das ers im zu ungewißenheit zalte. Mit dem was die spise bereit, und man ging
Spec 128, 16 gerehten, der brûteg#;vom chome. Waz iſt div mitter naht? Unſer ungewizzenheit. So wir ſîn aller mindeſt wanen, ſo chumet der goteſ
StrKD 92, 107 grůz./ ob got wil, im ist worden bůz/ siner grozen ungewizzenheit.#.’/ si warn des gruzes so gemeit,/ daz si alle freude
Seite drucken