Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ungedienet Part.-Adj. (8 Belege) Lexer BMZ  

Parz 158,30 kein herzen ort:/ jâ muoz enmitten drinne sîn/ der frouwen ungedienter pîn./ //Nu tuoz durch dîne gesellekeit,/ und lâz dir [sîn]
Parz 248,29 ouch diz wünneclîche swert,/ daz mir gap ir hêrre wert./ ungedient ich daz trage./ si wænent lîhte, ich sî ein zage."/
Parz 257,27 wênc an ir./ durch iwer zuht geloubet mir,/ si truoc ungedienten haz:/ wîplîcher güete se nie vergaz./ ich saget iu vil
Parz 362,7 als undertân."/ "hêr, iwer genâde," sprach Gâwân./ "daz hân ich ungedient noch:/ ich sol iu gerne volgen doch."/ ___Scherules der lobs
Parz 511,12 nâch rüeret."/ ___dô sprach mîn hêr Gâwân/ "wer mac minne ungedienet hân?/ muoz ich iu daz künden,/ der treit si hin
Parz 673,30 gruoz:/ ir mugt mir schaden hân getân,/ den ich doch ungedienet hân./ //Sît ir mich gesuochet hât,/ nu lêre iuch got
Parz 710,18 nu gezem,/ der tuot ez âne mînen rât,/ sît siz ungedienet hât./ ___Bêde ir muoter und ir ane/ die maget fuorten
Wh 148,13 klagen./ lît mîn wîp von im erslagen,/ daz ist ein ungedientiu nôt/ gein sölher rede als ich im bôt/ und der
Seite drucken