Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ungedâht Adj. (12 Belege)  

Eracl 1010 und het in ouch dar brâht./ im was aber des ungedâht/ daz sîn iemen næme war./ durchs keisers gebot kam er
KLD:GvN 25: 4, 7 nû wird ich gewar/ an der frouwen mîn,/ ir ist ungedâht lônes: sie wil lân/ mich in senden sorgen./ mir $s
MF:Reinm 3: 3, 3 in ir gnâde mînen lîp./ und ist mir noch vil ungedâht,/ *daz iemer werde dehein ander wîp,/ Diu von ír gescheide
MF:Wolfr 9: 2, 4 diu mich niht wan trûren lêren wil./ mir hât lônes ungedâht,/ der ich mîne tage/ habe gedienet ûz der mâze zil./
RvEWh 1905 sint mir/ Rehte volle varn an dir;/ Doch hate ich des ungedaht/ Das du mir alsus wurdist bracht./ Owe, herre, wem hast
SM:KvL 6: 4, 7 diu hêre wolte noh erbarmen sich./ Ich hât des gar ungedâht,/ daz mich betwingen möht ein wîb./ ûz dem wâne hât
Tr 918 al nâch ir willen hæte brâht,/ dannoch was ime vil ungedâht,/ daz herzeliebe wære/ sô nâhe gênde ein swære./ dô er
Tr 6324 schalken worden sint,/ diu möhten noch wol werden vrî,/ swie ungedâht es in doch sî:/ got sî, der mich noch des
Tr 8521 durch die kündekeit swuor er,/ daz es im gar was ungedâht,/ daz ez iemer würde zende brâht./ //Des küneges rât sprach
Tr 16183 genam/ und ie ze disem kampfe kam;/ wan ime gar ungedâht was,/ daz er genæse, als er genas;/ und alse er
UvZLanz 1310 ze alsô grôʒen êren brâht./ des was im doch vil ungedâht./ //Nu enwolten sîne gesellen/ mit im niht lenger twellen,/ die
Wig 8845 den vrouwen wart zer reise brâht. / belîbens was in ungedâht; / der verte wârens alle vrô. / ûf die soumær%..e
Seite drucken