Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ungeborn Part.-Adj. (16 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

AvaLJ 1, 6 gescahe, $s daz man in mennisc gesahe;/ wan diu magit ungeborne $s tet vil manic werlde verlorne,/ daz daz widertan wurte
Eckh 5:10, 6 sîn güete ist im gegeben, îngevlozzen und îngeborn von der ungebornen güete. Dar umbe sprichet daz êwangelium: ’als der vater hât
EnikWchr 92 daz wil ich lâzen âne zorn./ er sî edel oder ungeborn/ oder swie er ist sô gestalt,/ er sî junc oder
Kchr 14148 Zênen,/ si sprâchen, iz engezæme niht sînen êren,/ daz ain ungeborner man/ Rômisk rîche solte bewarn./ die boten vie man under
Lanc 504, 17 geschriben $t funden.’ ‘En numine’, sprach Galahut, ‘ob er noch ungeborn ist und ir dann wißent das er beßer sol werden
Mügeln 61,11 sach faren in der irre./ der hunt sprach: ‘wer ich ungeborn,/ sint man min alder strafet mit dem rise./ es höret
Mügeln 66,12 sprach: ‘ich drouw dir nicht,/ du morder: dannoch was ich ungeboren./ du hast zu keiner truwe phlicht.’/ der wolf es fraß
Parz 4,24 fluht./ den ich hie_zuo hân erkorn,/ er ist mæreshalp noch ungeborn,/ dem man dirre âventiure giht,/ und wunders vil des dran
Parz 39,27 kint/ und Parzivâl, die dâ niht sint:/ die wâren dennoch ungeborn,/ und wurden sît für schœne erkorn./ ___Gaschier in mit dem
Parz 108,15 swâ man noch ritter prüeven wil./ er ist von muoter ungeborn,/ zuo dem sîn ellen habe gesworn:/ ich mein der schildes
RvEBarl 1997 êrsten geschuof sîn meisterschaft/ himel und aller himele kraft/ und ungeborner engel geist/ ze sînes amptes volleist./ dar nâch geschuof diu
RvEBarl 8726 wan daz dû wærest ouch verlorn:/ sô wære ich bezzer ungeborn./ gebit es niemer mêre mich,/ wan diu bete ist unbetelich./
SM:Te 3: 1,10 leben alsô verswachen,/ daz ich vil lieber wolte sîn noch ungeborn./ //Guot wîb, sît ich dîn künde alrêst gevie,/ sît wær
Wernh 5518 dar în gevellet,/ der ist êwiclîche verlorn,/ der wâre bezzer ungeborn./ er koufte uns alsô tiure/ von dem hellefiure,/ von dem
Wernh D 2788 daz tut er dir ze minne.’/ //Daz was sante Johannes:/ ungeborner uerstunt er sih des/ bi siner muter herzen,/ daz uon
Wig 5263 verloren um%..b mich armez wîp, / sô wær ich bezzer ungeborn.’ / der herre sprach ‘lâ dînen zorn / und dîn
Seite drucken