Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ûfkomen stV. (14 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Barth 150, 11 geniset er wol; sprichet er #.,ich gehab mich übel#.’, sô enchümt er nimmer ouf; spricht er: #.,ine mach mich nû niht
BdN 135, 13 vall auf die erd, wan sô möht si niht auf komen. wenn diu muoter der gepurt genesen ist, sô ruot si
Herb 6329 was swer./ Wie swer er doch were,/ Snelliche er vf quam./ Hector im daz ros nam./ Daz werte sere achilles./ Er
Lanc 168, 33 sprach der wiß ritter, ‘das dalang me die port off kume noch auch morne!’ Die von der statt da nyden wolten
Lanc 329, 27 was. Min herre Gawan beite sin biß das er off kam und biß er sin schwert geraufft; er dackt sich mit
Lanc 466, 18 nit beligen mocht dann einhalb; sie was hoch und ungemechlich offzukomen, beide zu roß und zu fuß. Zur andern siten mocht
Lanc 487, 26 uff stunt; der weg was gehe und ungemechlich off zu komen. Da sah Galahot off zum thorn wert und sah yn
Mechth 5: 2, 20 úns verdruken w#;eoltin, das wir (78#’r) niemer uf ze gotte kemin. Owe den leidigen st#;vobsúnden, die wir nit zen worten bringen
Mechth 7: 47, 7 min herze kam. Dise súnde ist nit von cristanen lúten ufkomen; der hom#;eutige vient hat die einvaltigen $t lúte mit betrogen.
Mühlh 105, 7 willin heit, demi andirin mieti zu neimini liep undi eri^. cumit abir die man uf^. undi biſcrigit den man, daz iz
PrOberalt 102, 37 chint bei mir in dem gadem; ich mag nicht auf chumen, daz ich dir reiche sin.’ der freunt mit dem wir
PrOberalt 103, 17 sint pei mir in dem gadem, ich enmag nicht auf chumen, daz ich dir sin geb.’ diu t#;eur diu da gespert
Tr 17344 diu enge ein ende nam/ und diu sunne wol ûf kam:/ dô was er zer fontaine/ ûf Tristandes plaine./ //Des selben
UvZLanz 4553 es guote war nam/ und enlieʒ in wider ûf niht komen,/ ê er im hæte benomen/ beidiu lîp und êre./ nu
Seite drucken