Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ûfgeheben stV. (8 Belege) Lexer Findeb.  

BdN 94, 20 hitz niht sô grôz ist, daz si starken vesten rauch aufgeheben müg sam zuo dem donr gehœrt, und mag in auch
BdN 95, 17 rauchs zuo gemischt ist, alsô daz in diu sunne niht aufgeheben mag hôch von der erden in die lüft. dar umb
Ipocr 53 alſe vil wllinun ſo dv maht mit fier vingirn vf gehebin. diſv allv ſoltu vil harte nvwen in den morſare. v3nde
Lanc 206, 16 ging zu dem grabe und kund den sarck nit off geheben; des was er sere unfro. ‘Jungfrau’, sprach er, ‘mag ich
Lanc 519, 17 nit wie, vor dem sie ein aug nit getörsten han offgehabet, ob er bi yn im lande were gewesen. Sie wonden
Lanc 616, 6 man sagt uns furware, welch man den sarck off mag geheben $t von dem grab das also da brinnet, das der
PrOberalt 149, 19 dar zu nicht nahen, ern torst siniu augen nicht auf gehefen ze himel, wan er erchant an im selber daz er
StatDtOrd 64,26 en mugen noch commendûr noch marschalc noch dekein ander brûder ûfgeheben $t von sîner bûze ân urlop des meisteres oder des,
Seite drucken