Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

überrîten stV. (24 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. Findeb.  

Eracl 1414 daz was im unmâzen leit./ do er den market ofte überreit,/ do gewan er manegen gedanc./ ze jungest kam er über
Eracl 4656 daz man niender belibe/ durch kost noch durch arbeit,/ man überrite et al die kristenheit/ und machte im die undertân./ ze
Herb 3910 den crichen er do streit,/ Biz daz er si gar vber|reit./ Er zv|furte ir schar./ Achilles der nam sin war/ Vn2de
Herb 9804 siner hant./ Er saz vf vn2de reit im na/ Vn2de vber|reit in alda,/ Da er in der strazze1n reit./ Er sprach:
Herb 13231 er horte,/ Der troylu1n forte./ Er sprach, do er in vberreit:/ "Kalo, mir ist leit,/ Daz ir in disme lande/ Vns
Iw 3713 getân,/ und heten joch die wer verlân,/ und alsô gar überriten/ daz sî von vrävellîchen siten/ vil nâhen wâren komen:/ nû
KvWTurn 949 der von Sahsenlanden/ vil sêre dô bestanden/ und darnâch harter überriten./ und dôs in disen nœten striten,/ dô wart ir kumber
Lanc 151, 16 ritende uff das waßer. Er slug in den fůrt und reit so bald uber das er das waßer det springen uff
Lanc 151, 22 achten wurde. Er reit in den fůrt und wolt uber ryten. Der ritter der anderthalben $t hielt der sprach das er
Lanc 210, 4 Gawan reyt den rifier off, er fand eynen furt und reyt uber. Er fant einen weg da lút geritten hetten, und
Lanc 382, 25 herren und mante yn sere das er yn uber ließ riten. Der herre sprach, er endete es dhein wise nit. Da
Lanc 406, 12 herre Gawan nit vergatern da die malie dick was, und reit uber da er ein schar komen sah die yczunt vergatern
Lanc 427, 21 der zweyer fuß breit was und nit me. Die jungfrau reit uber und furt myns herren Gawans roß an der hant
Lanc 427, 22 herren Gawans roß an der hant nach ir. Sie zwen ritten uber nach ir, und Segremors wart so kranck das er
Lanc 433, 6 brucken kamen da sie die jungfrau uber hett geleitet. Sie ritten uber und bevolhen den ritter gott. Der ritter reit hinweg,
Lanc 446, 10 knappen zu im und hieß yn fregen ob er úber riten wolt mit der abentúr die daroff gesaczt were. Der knap
Lanc 446, 17 herre Gawan. ‘Nein ich’, sprach Hestor. ‘Wolt ir dann uber riten als ich uch enbot?’ sprach myn herre Gawan. ‘Ja ich’,
Lanc 513, 6 konig und sin roß beide die erden súchen musten. Er reit uber mit derselben jost, und ein ander ritter reit off
Parz 101,27 diu wâre botschaft,/ sîn hêrre der bâruc wær mit kraft/ überriten von Babylôn./ einer hiez Ipomidôn,/ der ander Pompeius./ den nennet
Parz 227,12 kurz grüene gras:/ dâ was bûhurdiern vermiten),/ mit baniern selten überriten,/ alsô der anger z’Abenberc./ selten frœlîchiu werc/ was dâ gefrümt
RvEBarl 2416 vervluochten heidenschaft/ von gotes helfe überstriten/ und âne wer gar überriten./ swer gotes helfe ie verkôs,/ der muoste werden sigelôs;/ swer
Wh 8,18 bereit./ diu wart mit rehten jâmers siten/ also getret und überriten:/ von gelücke si daz nâmen,/ hânt vreude noch den sâmen/
Wh 177,27 sich hât mîn dinc an iuch gezogt./ ir sît selbe überriten!/ ich sol iuch billîchen biten/ daz ir rœmischer krône ir
Wh 341,30 herren ie nâch minnen striten,/ unz si der tôt hât überriten.’/ Halzebier sich vreute sêre:/ ez duht in grœzlîch êre,/ daz
Seite drucken