Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

überhœren swV. (7 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

AvaLJ 71, 1 tohter ist beheftet $s mit micheler uncrefte."/ Unser herre iz uberhorte, $s die zwelf poten in noten,/ daz er umbe sahe
Iw 3093 daz er sîn selbes vergaz/ und allez swîgende saz./ er überhôrte und übersach/ swaz man dâ tete unde sprach,/ als er
MarseqM 17 missewende,/ frouwe, du hast virsuonit daz Eva zirstorte,/ diu got ubirhorte./ //Hilf mir, frouwe here,/ trost uns armin dur die ere,/
MF:Reinm 12: 6, 6 unbereit./ Daz mir von gedanken ist alse unmâzen wê,/ des überhoere ich vil und tuon, als ich des niht verstê./ gît
Parz 463,21 brach,/ diu uns gap an daz ungemach,/ dazs ir schepfære überhôrte/ unt unser freude stôrte./ von in zwein kom gebürte fruht:/
RvEBarl 8317 werde/ leben in vreuden wîse/ in dem süezen paradîse./ daz überhôrte sîn gebot/ durch des leiden tiuvels spot;/ diu sünde sante
RvEWh 2288 bessern wil,/ Das er ze$~rehte bessern sol,/ Da kumt sin úberh#;eoren wol,/ Wan ez besserunge holt.’ –/ ,Wil min frúnt Vasolt/
Seite drucken