Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

übergëlten stV. (3 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Iw 360 güetlîchen segen,/ die mich gewîset heten dar./ hie mite sô übergulterz gar,/ daz er mich ir nie verstiez/ und mich sô
Parz 546,16 wære/ zenpfâhen gebære./ doch, hêrre, welt irs sîn mîn wer,/ übergolten ist mîn ger./ für wâr sîn prîs was ie sô
UvZLanz 8386 suone man sô zsamen truoc,/ daʒ man dem helde balt/ übergulte zehenvalt/ daʒ im was verseʒʒen./ do enwolt er niht vergeʒʒen/
Seite drucken