Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

suochunge stF. (31 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 201, 14 thorney also gerufft. Myn herre Gawan reit aber in syn suchung. Da er unferre gereit, da begegent im ein jungfrauw off
Lanc 202, 10 synen namen sagen, so hant ir mich erloßt von dißer suchung.’ ‘So helff mir got’, sprach sie, ‘synes namen enweiß ich
Lanc 254, 19 man hie der mit mir wolt farn in die hohsten sůchůng da er ye yn kam, one die von dem gral
Lanc 254, 23 allen synen frúnden. Welch man hie blibt und zu dißer suchung nit enfert, er gewinnet nymer ere in dißem hofe!’ Min
Lanc 255, 2 suchen; wie viel ir wollent das unser sy an der suchung, so wirt er deste schierer funden.’ ‘Ir hant wol gesprochen’,
Lanc 308, 5 ritter wol vierczehen die mit im waren gewesen an der suchung, und gingen zu ir herbergen; sie waren alle da nicht
Lanc 308, 28 und beitent biß all die ritter komen die zu der suchung hörent, und lat sie mit uch farn; so dút ir
Lanc 308, 33 da hien, und solt ich auch tot bliben in der suchung! Und wil auch nymer me in des konig Artus hoff
Lanc 309, 24 konigin, ‘sit er nicht bliben enwil, er ist zu maniger suchung gewesen dannen er mit eren schied, also sol er auch
Lanc 310, 13 vergessen: unser gesellen, die zu letst mit uns in der suchung waren mit geschwornen eiden, die sint alhie nit, wann die
Lanc 310, 23 sprach: ‘Ir herren’, sprach er, ‘wir farn in der hohsten suchung da unser keyner ie inn kam, wir mußen sicherlich daroff
Lanc 311, 5 von mym herren Gawan, wann er meister was von der suchung, wann hett er getan, sie were nit geschehen. Nochdann spricht
Lanc 344, 33 Hestor’, sprach die konigin, ‘nů wil ich das ir die suchung schwert als es recht ist.’ ‘Er geschwert sie nymer alleyn’,
Lanc 345, 18 den ritter nach syner macht suchte als lang als ein suchung zu recht weren solt, das was ein jare; das er
Lanc 345, 22 sin ere. Dißen eyt musten alle die schwern die in suchung fůren alde groß abenture furten in dem konigrich von Logres.
Lanc 345, 32 sere weinde. ‘Gefreisch ich das irs wol thunt in der sůchung, ich wil uch gesellschafft thun geben mit den genoßen in
Lanc 378, 30 mir das myn herre Gawan ir geselle were an der suchung. Da myn herre Ywan und sin geselle solt swern, da
Lanc 393, 7 ich uch nů und blieb ich dann dot in der suchung, so weren wir beide betrogen.’ ‘Got behút uch vor dem
Lanc 419, 10 sie im beide entritten und er nit me von syner suchung solt befreischen. Er sprang aber zu dem truchsessen und ging
Lanc 465, 5 in kein myns herren huß komen ee dann ich myn suchung zu ende han bracht darumb ich ußreit. Ich kum uch
Lanc 482, 10 must zu allererst sagen, wann er heubt was an der suchung, und darnach Hestor und darnach myns herren Gawans gesellen die
Lanc 482, 11 darnach myns herren Gawans gesellen die mit im an der suchung waren. Was sie sagten das wart alles geschriben. $t Alsus
Lanc 552, 34 und wie das myn herre Ywan geselle were an der suchung und der herczog von Clarencze.@@s@ $t ‘Owe herre’, sprach Melians,
Lanc 553, 1 von Clarencze.@@s@ $t ‘Owe herre’, sprach Melians, ‘wie ein eistliche suchung hant ir alle dry dann understanden!’ und saget im die
Lanc 575, 24 waren ußermaßen unfro und berieten sich was sie mit ir suchung solten anegan. Da sprach der herczog, sie músten ir suchen
Lanc 575, 26 sin öhem Keus von Straus wolten gesellen sin an der suchung durch Lancelots eren willen, wann er sie erlöst het. ‘Wir
Lanc 576, 32 ir, darumb wil ich mit uch geselle sin an der suchung und wil darzu bringen alles das volck das ich geleisten
Lanc 589, 24 ervolget sie ußen der stat und schwur gesellschafft an der suchung. Also ervolgeten die dri gesellen myn herrn Ywan und die
Lanc 589, 26 Des was er sere fro und wart geselle an der suchung mit den andern dryen. Da baten sie die jungfrauwen das
Lanc 618, 16 namen sagent, biß das ir vernempt wie ich mit miner suchung hab gevarn.’ ‘Nein ich werlich’, sprach sie, ‘ich wil yn
Lanc 636, 15 Gawan suchen. ‘Wie’, sprach Key, ‘ist er geselle an der suchung?’ ‘Ja er’, sprach er, ‘wir ritten ein wile sament da
Seite drucken