Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

strenge stF. (7 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

BrZw 37 allewec an in div kranchait vn2de vber ain in di ſtrengi der regil werde angihabi1n an den ſpiſen ſunder ſi an
Parz 179,17 mit zühten fuorte,/ ôwê wan daz in ruorte/ manec unsüeziu strenge./ im was diu wîte zenge,/ und ouch diu breite gar
Parz 294,29 den werden Wâleise:/ wan liez in iwer vreise/ unt iwer strenge unsüezer last,/ ich wæn sich werte dirre gast./ //___Keie hurte
RvEBarl 15409 arbeit,/ der er alsô manige leit./ in dûhte, daz sîn strenge/ sich mêrte sô die lenge,/ daz er sîner arbeit/ nâch
SM:Ro 3: 1, 6 muote./ Weidenlîch ûf mînen eit/ wil ich gar vertrîben/ dîner strenge ruote,/ Wan ich hân so vrô gedingen,/ daz dîn griuse
SM:Tu 2:10, 2 doch wölt ich ez wâgen:/ mir tuot so wê ir strenge,/ Daz mich ir muoz betrâgen./ ê daz ichz wölte lîden
SM:Tu 2:11, 5 mir: sust kenn ich ir gemüete,/ Daz sî zestund ir strenge ließ erwinden./ sust trag ich hôhgedinge:/ mîn tôter lîb mag
Seite drucken