Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

sniudel stM. (15 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 178, 1 herren den konig und myn frauw die koniginn wol fur schnúdel habent ersehen, das ir sie nit gewertent die port offzuthůn
Lanc 226, 31 sicherlich, frauw, umb eins ritters willen der mich der meyst schnudel duncket den ich ye gesah.’ ‘Wer ist der’, sprach sie,
Lanc 228, 17 nyder. Da er unferre gereit, da begegent im Dagenot der schnúdel und fragt war er hien wolt. Er saß und gedacht
Lanc 228, 37 und was ein tor gewesen ye und ye und ein schnúdel, er was der blödest den man wůst, all die welt
Lanc 240, 27 die lúminier von dem helm und rieff wes er armer schnúdel da hielt zu traumene. Der scholl was naß und spriczet
Lanc 256, 8 stolcz noch so kúne, er hett sichselber sider fur einen snúdel darumb; und wart yn sider allesament verwißen das sie darumb
Lanc 308, 22 bliebe; da bleib ich by uch und det als ein schnúdel. Ich sah dick die stunde sitherre das ich geuneret darfur
Lanc 313, 4 mir got’, sprach Key, ‘mich duncket wie dißer der meist schnudel sy der ie wart, ein wil weint er, ein wil
Lanc 327, 18 diß und sprach: ‘In rechten trúwen, ist dirre nicht ein schnúdel und ein tore, so gesah ich nie keynen!’ //Mit dem
Lanc 329, 6 von synentwegen. Da sprach der geczwerg: ‘Ich gesah nye keynen schnudel der sich des todes so luczel erschreck als dißer affechte
Lanc 367, 29 fro das uch ere beschehen ist, herre, an zweyn gůten snúdeln die ir abgestochen hant.’ Die andern ritter furen zu den
Lanc 417, 1 ir mir?’ sprach Lyonel. ‘Ich heischen dir das du @@s@ein schnúdel bist, und das du wenen macht, ich slage dich mit
Lanc 545, 33 ließ hingan was er gerennen mocht. ‘Diß was recht ein snúdel’, sprach myn herre Gawan. Da horten sie ein roß komen
Lanc 600, 11 straß. Und alle dies gehort hetten hetten yn fur einen schnúdel, das er sich so ferre vermeßen het und das er
Lanc 624, 10 den man an einen galgen hencken sol? Er was ein schnúdel, da er den gedanck gewann her zu lande zu komen,
Seite drucken